Wiitastic Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Kjøpte meg Nintendo Wii konsoll fra Thailand, men tror jeg har feil kabler. Her er bilde av kablene, og bilde av bak tv'n. Om det er feil kabler, finnes det adapter som enkelt konverterer fra den kabeltypen jeg har, til de utgangene jeg har? Får lyd, får bilde, men bare sort hvitt. Hjælp! Lenke til kommentar
Wiitastic Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Kan dette være kabelen jeg trenger? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=328832 Eller fungerer ikke denne kabelen på min wii, fordi den er ment for annen type? Hjælp! Blir fryktelig fornøyd om det løser seg i denne tråden. Lenke til kommentar
Wiitastic Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Har forøvrig en JVC 42" HDTV.. Hva bruker folk å gjøre? koble via dvdspiller e.l.? Leser at folk bruker HD kabler og finnes jo ingen slike utganger på Wii'en.. ? Må ha det inn med teskjeer tror jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) For best mulig bilde fra din konsoll må du ha Wii komponent kabler Link Du kan sikkert finne 3.parts kabler til en 1/3 av prisen som gjør akkurat samme nytten Men, du skal ha fått med et SCART-hode til de medfølgende kablene dine(slik som er avbildet til venstre i bildet ditt)Men eg anbefaler deg likevel å invistere i en komponent kabel for optimalt bilde. Endret 29. desember 2009 av Mala Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Rød = Video Gul = Audio Hvit = Audio Hvis du skal koble via DVD spiller, må du sette inn de to som er Audio inn bak i de to hullene det står "AUX" over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå