JohnMartin81 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Denne tråden gjelder makulering av private dokumenter. Beklager om dette ikke er det mest korrekte subforumet å bruke, men jeg fant ikke noe mer passende. Jeg har nettopp blitt ferdig med å gå gjennom en mengde gamle dokumenter som inneholder høyst privat informasjon, fra bl.a. ligningskontoret. Det jeg ikke har behov for lengre, ønsker jeg å kaste. Ettersom det dreier seg om en veldig stor bunke har jeg ikke tid til å klippe i stykker alt selv, så jeg behøver tilgang til en makuleringsmaskin. Vet noen av dere hvor jeg kan gå for å makulere private dokumenter? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ja det beste er nokk og brenne det i peisen. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Verdihåndteringselskaper tar hand om sånt. Loomis for eksempel. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 hva med en makuleringsmaksin? http://biltema.no/no/Kontor---Teknikk/Kont...uleringsmaskin/ evt. brenn det som nevnt tidligere. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Enklest å brenne dem, som allerede nevnt. "Brennes til hvit aske som deretter knuses" for å sitere forsvarets bestemmelser... Har du ikke ildsted hjemme, ta med deg papirene, en termos med te/kaffe/kakao og en pakke pølser ut i skogen og lag deg et bål -det er lov på denne årstida... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 bare ikke la vinnen ta dem da;) Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Gjør arkene våte, tørk de, brenn de, knus asken og tøm vann på asken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå