Gå til innhold

Hva synes du om Nattravnene?


Ravnene

Anbefalte innlegg

Det er greit om en kommer og reklamerer for en side de har lagd at en mod kommer og ordner det. Men at folk skal holde seg milevis innefor grensene på forumet forstår jeg ikke. Nå antar jeg at det var Absolut som trykket på rapporter knappen siden han klagde/sippet.

 

Hva er det disse folka her skal reklamere for? Om det er noe de skal reklamere for så er vel ikke det negativt for noen som helst? Det er folk som bruker fritiden sin på dette uten noe som helst å tjene.

 

Personlig her hvor jeg bor ser jeg ikke annet en manglerud politifolk om kveldene som kjører rundt på skolene og spør hva vi gjør der.Vi sitter på en benk de kommer med to politibiler hva er feilen har de ingenting å gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har sett natteravnene på gata noen ganger. En gang passerte jeg og to venner et par stykker, bra at de ikke så hva vi hadde på innsida av jakka.

 

Jeg tror ikke natteravnene gjør noen vesentlig forskjell. De er der når ting ikke skjer. Kanskje dere har hørt om buddhistene og treet som faller i skogen. De vet at treet lager lyd når det faller hvis noen er i skogen, men kommer det noen lyd hvis ingen er i skogen?

Lenke til kommentar
Tviler på at det de gjør har noe å si.

Ikke i det hele tatt? Artig påstand.

 

Jeg synes natteravnene gjør en god jobb. Der jeg bor er natteravnjobbing obligatorisk (tror jeg) for alle voksne som har barn på åttende og niende trinn i skolen. Dermed blir arbeidet spredd på mange. Slik jeg forstår det gjør de en god jobb. Både min mor og far har gått natteravn og sist gang de gjorde det reddet de antagelig livet til en jente som sov i en grøftekant. Hun var 13 år og faren min kjente henne igjen , men hun var så full at hun ikke var bevisst. Uten pumping kunne det blitt veldig stygt.

 

Natteravnene har jo ingen autoritet, så jeg ser virkelig ikke problemet med dem. Hvis du er den typen som mener at natteravnene ødelegger all moroa osv, da er du en fjortiss som ikke vet ditt eget beste, og du burde holde deg hjemme fremfor å gjøre ting som natteravnene ikke liker.

Endret av Sinnsyk asylaspirant
Lenke til kommentar
Jeg har sett natteravnene på gata noen ganger. En gang passerte jeg og to venner et par stykker, bra at de ikke så hva vi hadde på innsida av jakka.

 

Jeg tror ikke natteravnene gjør noen vesentlig forskjell. De er der når ting ikke skjer. Kanskje dere har hørt om buddhistene og treet som faller i skogen. De vet at treet lager lyd når det faller hvis noen er i skogen, men kommer det noen lyd hvis ingen er i skogen?

 

Regner med dere hadde alkohol på innsiden av jakka? Hva så? De tar ikke fra deg drikka selv om du er under 18 da

Lenke til kommentar
Jeg har sett natteravnene på gata noen ganger. En gang passerte jeg og to venner et par stykker, bra at de ikke så hva vi hadde på innsida av jakka.

 

Jeg tror ikke natteravnene gjør noen vesentlig forskjell. De er der når ting ikke skjer. Kanskje dere har hørt om buddhistene og treet som faller i skogen. De vet at treet lager lyd når det faller hvis noen er i skogen, men kommer det noen lyd hvis ingen er i skogen?

 

Regner med dere hadde alkohol på innsiden av jakka? Hva så? De tar ikke fra deg drikka selv om du er under 18 da

 

De har ikke lov til a ta noe fra noen..

Lenke til kommentar
"Vi var der da det ikke skjedde" sier jo alt. Det var jeg også. Mamma å! Hadde vært bedre om de var der når det skjedde så de kunne hjulpet til.
Hele poenget med den reklamen er jo at natteravnene er grunnen til at det ikke skjer.

Siden natteravnene var der så har vi IKKE en ung mann med skader fra knivstikk med akutt behov for blodoverføring (eller ka farsken de sier).

Lenke til kommentar
Jeg har sett natteravnene på gata noen ganger. En gang passerte jeg og to venner et par stykker, bra at de ikke så hva vi hadde på innsida av jakka.

 

Jeg tror ikke natteravnene gjør noen vesentlig forskjell. De er der når ting ikke skjer. Kanskje dere har hørt om buddhistene og treet som faller i skogen. De vet at treet lager lyd når det faller hvis noen er i skogen, men kommer det noen lyd hvis ingen er i skogen?

 

Regner med dere hadde alkohol på innsiden av jakka? Hva så? De tar ikke fra deg drikka selv om du er under 18 da

 

Å nei, du, alkoholen hentet vi senere.

Lenke til kommentar
Jeg har sett natteravnene på gata noen ganger. En gang passerte jeg og to venner et par stykker, bra at de ikke så hva vi hadde på innsida av jakka.

 

Jeg tror ikke natteravnene gjør noen vesentlig forskjell. De er der når ting ikke skjer. Kanskje dere har hørt om buddhistene og treet som faller i skogen. De vet at treet lager lyd når det faller hvis noen er i skogen, men kommer det noen lyd hvis ingen er i skogen?

 

Regner med dere hadde alkohol på innsiden av jakka? Hva så? De tar ikke fra deg drikka selv om du er under 18 da

 

Å nei, du, alkoholen hentet vi senere.

En liten badass du..

Lenke til kommentar
Natteravnene er en humanitær grasrotbevegelse som har som formål å forebygge vold og skadeverk. Grunntanken er at edrue voksne menneskers tilstedeværelse virkerdempende på urolige omgivelser.

Bli natteravn!

 

Kontakt Stine: Tlf 23002120 E-post: [email protected]

 

Reklame? :ermm:

 

^^Forresten vet jeg ikke hvorfor jeg får mail av Natteravnene, har aldri vært medlem hos dem! Sendte flere ganger svar tilbake om at de skal slutte med det, men uten å lykkes! -.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...