sultanIverigste Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jaaaa? Jeg liker team fortress 2, cs blir jeg fort lei... cod 4 syntes jeg var kjedelig Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Likte selv cod 4, emm er mw2 "mer av det samme". Altså er det nok fantastisk for alle som likte cod 4, men byr nok på lite nytt for de som overhodet ikke likte forgjengeren. Det er mitt syn på saken. Lenke til kommentar
teehee Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Enig med Multi-Task her, men kommer sikkert ann på hva du syntes var kjedelig i 4ern. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Nei, du vil ikke like MW2 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Modern Warfare 2 er dårligere enn forgjengeren, men til gjengjeld så inneholder MW2 mer "gadgets" og tull som gjør at det er mer hektisk og "urealistisk". Men hvis du ikke likte Cod: MW så finnes det nok bedre spill til deg enn MW2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå