Dernel Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Nå har jeg akkurat prøvd å fikse mitt 5. headsett uten hell. Jeg og headsett passer ikke sammen og tenkte derfor jeg skulle spørre her før jeg kjøper et nytt et som ikke er fult så bra. Det jeg ser etter er et headsett med 2 kontakter (Det jeg akkurat ga opp har ikke mindre enn 4 kontakter, pluss USB) en for lyd og en for mic, selvsagt. Budsjettsmessig syns jeg ikke det skal stige så mye over 600. De skal brukes 50/50 gaming og film. Noen som har noen og anbefale? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Det opplagte førstespørsmålet er jo hva som gjør at headsettet går i stykker. Lenke til kommentar
Fyr1 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 http://old.prisguide.no/product.php?product_id=113705 Hatt de i en uke, likerem! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Det opplagte førstespørsmålet er jo hva som gjør at headsettet går i stykker. Det varierer egentlig, jeg er litt stygg med å bite på ledniinger så det er som oftest dårlig kontakt et eller annet sted. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Det opplagte førstespørsmålet er jo hva som gjør at headsettet går i stykker. Det varierer egentlig, jeg er litt stygg med å bite på ledniinger så det er som oftest dårlig kontakt et eller annet sted. Da vil et hvilket som helst headsett med kevlarkabel gjøre susen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå