Sacho_chan Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg har last ned to filer som jeg ikke får sletter. Filene er to filmdeler: "Yu-Gi-Oh! Capsule Monsters The Movie (Part 1&2)" Jeg har lastet ned disse før og hadde ikke noe problemer med å slette dem da, men nå har jeg plutselig det. Jeg har fått noen datavenner av meg til å hjelpe, og jeg har prøvd: - sletting direkte - f5 - re starte pcn for så å slette - flytte og slette - flytte den til papirkurven direkte - slette den gjennom administratoren Ingen av disse funket og jeg har ikke virus på pcn heller. Noen som kan hjelpe meg? NB: Jeg er ikke noe data-nerd selv, men hvis det blir innviklet så skal jeg få typen min til å gjøre det for meg. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Vet ikke om det hjelper, men du kan jo førøke følgende: [1] Last ned Malwarebytes' Anti-Malware [2] Installer og oppdater programmet [3] Utfør en hurtig systemskann for å virkelig utelukke virusproblemer. [4] Under fanen Flere Verktøy vil du finne et program kalt FileASSASSIN Du kan se om dette programmet klarer å slette filene for deg. Endret 29. desember 2009 av Svenni212000 Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Vet ikke om det hjelper, men du kan jo førøke følgende: [1] Last ned Malwarebytes' Anti-Malware [2] Installer og oppdater programmet [3] Utfør en hurtig systemskann for å virkelig utelukke virusproblemer. [4] Under fanen Flere Verktøy vil du finne et program kalt FileASSASSIN Du kan se om dette programmet klarer å slette filene for deg. Går det ikke ann å gjøre det på en annen måte enn å laste ned andre programmer? Jeg har veldig mye inn på pc'n allerede og sliter jævlig med harddisk plass Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Alternativ #1 * Åpne ledetekst * Naviger til stedet der filen er låst * Trykk CTRL-ALT-DEL, klikk på "Oppgavebehandling", velg kategorien Prosesser * Avslutt explorer.exe prosessen via "Avslutt prosess"-knappen * Gå tilbake til ledeteksten og slette filen * Ta opp Oppgavebehandling vinduer igjen * Velg fil-> ny oppgave * Skriv explorer.exe i "opprett ny oppgave"-feltet * Trykk OK. Alternativ #2 * Trykk CTRL-ALT-DEL, klikk på "Oppgavebehandling", velg kategorien Prosesser * Avslutt explorer.exe prosessen via "Avslutt prosess"-knappen * Slett filene direkte ved markere dem, holde inne Shift tasten og trykke Delete. * Ta opp Oppgavebehandling vinduer igjen * Velg fil-> ny oppgave * Skriv explorer.exe i "opprett ny oppgave"-feltet * Trykk OK. Alternativ #3 * Logg deg inn i Sikkermodus * Forsøk en av metodene over når du er i sikkermodus Alternativ #4 * Start opp / Boot PCen fra Windows CD/DVDen * Trykk R for å gå til "Recovery Console" eller velg System Recovery om du har Vista Win7 * Som med ledertekst, skriver du inn kommandoen for at du vil slette filer * Ta ut Windows CD/DVDen, restart og start opp på vanlig måte. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Alternativ #1* Åpne ledetekst * Naviger til stedet der filen er låst * Trykk CTRL-ALT-DEL, klikk på "Oppgavebehandling", velg kategorien Prosesser * Avslutt explorer.exe prosessen via "Avslutt prosess"-knappen * Gå tilbake til ledeteksten og slette filen * Ta opp Oppgavebehandling vinduer igjen * Velg fil-> ny oppgave * Skriv explorer.exe i "opprett ny oppgave"-feltet * Trykk OK. Dæven det gikk! Tusen takk! ^^ Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Trengte litt hjelp av meg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå