atif12 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hei Trenger en ny Nokia telefon. Spesifikasjoner telefonen må ha: Wi-fi Bra batteritid Bra kamera, men spiller ikke så stor rolle Musikkspiller Takker for svar Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hvorfor må det være nokia? Lenke til kommentar
atif12 Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Vil helst ha en symbian telefon for i dem kan mann installere mange forskjellige programmer. Og jeg tror bare at det er Nokia som har Symbian for øyeblikket? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Tør påstå at Android og Iphone har bedre utvalg programmer, og er et generelt bedre operativsystem edit: Dessuten er det vel noen SE-telefoner som har Symbian? Endret 29. desember 2009 av khaffner Lenke til kommentar
atif12 Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Iphone er jo låst til en operatør - Telenor eller NetCom så langt jeg vet? Og jeg har Talkmore og da vil det ikke fungere. Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Jeg vil på det varmeste anbefale Sony Ericsson Satio: kraftig Symbian-mobil med høyoppløst 3,5" OLED skjerm, og et kamera som grenser til å være like bra som et vanlig kompaktkamera. Touch-tastaturet i fullskjerm fungerer meget godt, selv om det er en resistiv skjem det er snakk om. Musikkspilleren er Sony Ericsson-basert, og fungerer greit nok. Personlig synes jeg animasjonene er litt trege (men dog ikke laggete). Nettleseren suger, men her er det fritt fram for å installere Opera Mobile for Nokia. Jeg har lekt med denne under flere anledninger, og synes at det eneste minuspunktet er at skjermen ikke er kapasitiv. Dette er uansett opptil den enkelte å avgjøre. EDIT: Som Blåbær sier, har Samsung noen Symbian-modeller å tilby. Best er kanskje Omnia HD, med en 3,7" stor AMOLED-skjerm, og kapasitiv touch. Støtter de vanligste videoformater, noe som gjør den bra til underholdning. Kameraet skal være ganske bra, og om jeg ikke tar feil, kan man filme i HD, men med noe dårlig lyd. Jeg kan også nevne at N97 Mini er god o du vil ha tastatur. Men er ikke så sikker på det kameraet. (N97 er ikke verdt å se på om du ikke MÅ ha litt større skjerm.) Endret 29. desember 2009 av PowerTorsk Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Vil bare legge til at Samsung også leverer symbian mobiler. Lenke til kommentar
program Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 "Iphone er jo låst til en operatør - Telenor eller NetCom så langt jeg vet? Og jeg har Talkmore og da vil det ikke fungere." Ja, men Androidbaserte telefoner er ikke det. Symbian finner du både hos Samsung, Sony Ericsson og Nokia. Hvis du vil ha bra batteritid så kan du nok ikke kjøpe noen diger touchtelefon da disse generelt sett har en god del lavere batteritid. Men det spørs dog på hva du mener med god batteritid. Lenke til kommentar
atif12 Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Takk for alle svar. Jeg så på Nokia N97, og tror jeg går for den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå