Gå til innhold

[Løst]Trenger et gratis og sikkert antivirusprogram

Anbefalte innlegg

Hei!

Har akkurat brukt mye penger på en ny laptop. Nå trenger jeg et antivirusprogram som holder PC-en sikker fra virus og spyware. Har ikke råd til å kjøpe et virusprogram, så jeg lurer på hva det beste jeg kan få gratis på internett er. McAfee er instalert på PC-en fra før av, men jeg kjenner ikke til dette programmet. Noen som kan hjelpe meg? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gavekort Lagt til 29/12-2009 : 01:21

Det er sant det. Om du liker at PCen skanner alt og alltid slik som de fleste paranoide databrukere vil ha det, så bør du skaffe deg et program som gjør det.

Jeg for min del ser ikke behovet for noe batterislukende monsterprogram som skanner etter virus jeg aldri får.

Er alltid lurt å ha Antivirus som blokkerer virus, hvis du skulle være så uheldig å få et. Malewarebytes finner ikke alt av maleware så du vet det.

Endret av Kosepose
Lenke til kommentar

Ingen anti-virus finner alt av Malware. Men noen av dem er bedre på det enn andre, og Malwarebytes' er et av de bedre.

Det er sant at MBAM ikke har automatisk skanning, men om du liker å ha PCen din så sprek som mulig og ikke er noe spesielt utsatt for virus så er MBAM definitivt svaret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...