tobbe667 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hei! Har akkurat brukt mye penger på en ny laptop. Nå trenger jeg et antivirusprogram som holder PC-en sikker fra virus og spyware. Har ikke råd til å kjøpe et virusprogram, så jeg lurer på hva det beste jeg kan få gratis på internett er. McAfee er instalert på PC-en fra før av, men jeg kjenner ikke til dette programmet. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Mcafee er ett program du kan stole på. Lenke til kommentar
Nipaw Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Mcafee, Avast! eller AVG. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Du kan godt beholde antivirusprogrammet du allerede har. Ellers er Avira å anbefale. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Mircosoft Security Essentials Mcafee er crap. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 AVG eller Avira Lenke til kommentar
tobbe667 Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Da beholder jeg bare McAfee. Trenger jeg et program til å fjerne spywares? (som f.eks Spyboy - s&d) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 McAfee spiser ytelsen din til frokost, om det ikke har forandret seg siden den gang. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hei :-) Sjekk av-comparatives.org for tester av div. antivirus programmer :-) @Gavekort: Malwarebytes scanner bare .. det er ikke noe antivirus program slik som aviria, avg og avast er Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Pft, du trenger ikke noe annet enn noe du kan scanne med. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Trenger jeg et program til å fjerne spywares?Jepp. Malwarebytes Anti Malware (MBAM) Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Støtter Malwarebytes. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Pft, du trenger ikke noe annet enn noe du kan scanne med. Bra at du har funnet en løsning som funker for deg Men høyst sansynelig så funker ikke det for de fleste som kansje ikke har like mye datakompetangse som det vi har gleden av Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Det er sant det. Om du liker at PCen skanner alt og alltid slik som de fleste paranoide databrukere vil ha det, så bør du skaffe deg et program som gjør det. Jeg for min del ser ikke behovet for noe batterislukende monsterprogram som skanner etter virus jeg aldri får. Lenke til kommentar
Kosepose Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Gavekort Lagt til 29/12-2009 : 01:21 Det er sant det. Om du liker at PCen skanner alt og alltid slik som de fleste paranoide databrukere vil ha det, så bør du skaffe deg et program som gjør det. Jeg for min del ser ikke behovet for noe batterislukende monsterprogram som skanner etter virus jeg aldri får. Er alltid lurt å ha Antivirus som blokkerer virus, hvis du skulle være så uheldig å få et. Malewarebytes finner ikke alt av maleware så du vet det. Endret 9. januar 2010 av Kosepose Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Du er litt på villspor ja. http://no.wikipedia.org/wiki/Malware (Kort og grei artikkel) Lenke til kommentar
Kosepose Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Tenkte helt feil. Litt trøtt. Er alltid lurt å ha Antivirus som blokkerer virus, hvis du skulle være så uheldig å få et. Malewarebytes finner ikke alt av maleware så du vet det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ingen anti-virus finner alt av Malware. Men noen av dem er bedre på det enn andre, og Malwarebytes' er et av de bedre. Det er sant at MBAM ikke har automatisk skanning, men om du liker å ha PCen din så sprek som mulig og ikke er noe spesielt utsatt for virus så er MBAM definitivt svaret. Lenke til kommentar
Kosepose Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Sant det at Mbam er den beste der. Men det er vel ganske lurt å ha en anti-virus program som faktisk kan blokkere virus, hvis du er uheldig å trykke på en link som gir deg virus ? Det er lurest å ha anti-virus pluss mbam etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå