Ananassaft Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hei:) Jeg sitter å plukker ut nye deler til å oppgradere PCen min ganske heftig i forhånd til det den er nå. PCen er mest brukt til spill, men noen ganger redigering av film, som krever litt minne... Jeg har planer om å kjøpe; - Asus Rampage II Extreme - Intel Core i7 920 - Corsair Dominator TWIN3X DDR3-1600 6 GB (3x2GB) Siden jeg går for 6GB minne, er jeg nødt til å gå over på 64Bit Windows 7 for å få utnytte det. Spørsmålet mitt er da om jeg vil få problemer med å bruke den som spill-PC hvis jeg bruker 64Bit. Burde jeg heller velge mindre RAM og gå for 32Bit? Ville vært kjempenyttig om noen kunne gi meg litt informasjon om hva jeg kan gjøre i 64Bit, som jeg ikke kan gjøre i 32Bit, og omvendt. Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 32-bit programmer fungerer utmerket på 64-bit operativsystem, også spill. Lenke til kommentar
Ananassaft Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 32-bit programmer fungerer utmerket på 64-bit operativsystem, også spill. Med andre ord, det er ingen vits å ikke velge 64Bit? Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 32-bit programmer fungerer utmerket på 64-bit operativsystem, også spill. Noen gjør det, andre ikke. Kommer helt an på programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå