Gå til innhold

Problemer med iPod touch.

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har tilbakestilt iPoden min, den var jailbreaket, jeg vile tilbakestille iPoden fordi jeg var lei av at den er jailbreaket. Det tok sirka 2 timer. da den var ferdig så kom den på, så er det et blott eple med litt hvit på som kommer opp, men det går aldrig vekk, og ipoden vil ikke slå seg sv når jeg trykker den av.

Hva er det som er galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg har tilbakestilt iPoden min, den var jailbreaket, jeg vile tilbakestille iPoden fordi jeg var lei av at den er jailbreaket. Det tok sirka 2 timer. da den var ferdig så kom den på, så er det et blott eple med litt hvit på som kommer opp, men det går aldrig vekk, og ipoden vil ikke slå seg sv når jeg trykker den av.

Hva er det som er galt?

Hold meny knappen og av knappen i 20 sec.

og prøv å formater på nytt

noe sånt hjalp på meg når jeg fikk problemer med å jailbreake

Lenke til kommentar

Hva er det som er galt?

Hold meny knappen og av knappen i 20 sec.

og prøv å formater på nytt

noe sånt hjalp på meg når jeg fikk problemer med å jailbreake

Det går ikke an og gjøre en eneste ting. Jeg trykker på den knappen oppe og den runde knappen nede, holder inne i 20 sek. Så går den av og, og så kommer den på igjen. Da er det et digert blott eple som kommer, og det kommer for og bli et går jo ikke bort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...