Gå til innhold

Final Fantasy XIII-tråden

lknight

Anbefalte innlegg

Lightning er tøff ja, liker henne veldig godt!

Alt er uansett bedre enn det forrige, der vi var stuck med Vaan... snakk om kjedelig fyr!!

Syns også Fang er en kul karakter! De andre er helt ok, utenom Vanille som er ganske irriterende :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altso.. Når kommer den såkalte "friheten" da? har spillt rundt 17timer nå, og det er bare spring fram, slosse, spring fram, sloss osv. Ikke noe forsking i en by, eller snakke med personer, minigames eller NOE!! Bynne å bli lei av å vente på at det skal skje noe her.

Historien er i det tynneste laget for øyeblikket. Har kommet til fattern til Hope.

Lenke til kommentar

Jeg kjører Relentless attack som er 2ravager og 1 commando for massive damage.

og kjøre commando saboutor og synergist er must på visse fiender og bosser pga buffs.

Når det er krise kjører jeg 2medics og 1commando,når jeg trenger mye heal.

Personlig bruker jeg Lightning,Fang og hope,grunnen hope er pga han utrolig stabilt med strength og magic,mer en vanille har.

Hvordan våpen bruker folka her da?

Jeg bruker de våpna de fikk i begynnelsen,de er lett og oppgradere og gir god boost på strength og magic på star level.

Lenke til kommentar

Hvordan i H skal jeg klare å fange Odin? Han er jo brutal!

Han er definitivt den vanskeligste jeg har sloss mot så langt. Trengte hele tre forsøk på å ta ham. :thumbup: Litt skuffet at det var så lett, men håper det blir vanskeligere etterhvert. Setter dette i spoilere for dere som ikke vil vite taktikken min, men prøve dere frem selv.

Først et lite hint:

Odin yields to those who use chain bonuses.

Odin yields to those who heal the wounded.

Sliter du fortsatt?

Chain bonus = Bruk to Ravager for å fylle opp Staggered-linja så mye som mulig.

Heal the wounded = Sier seg selv at det er Medic.

Jeg lot Lightning være Commando og Hope Medic, pluss jeg spammet Potion ganske ofte. Etter en stund skiftet jeg over til Ravager / Ravager og fanget ham med å trykke X når det stod Gestalt-mode. Enkelt og greit. :)

Det ville nok gått raskere om jeg hadde latt Lightning være Ravager, men jeg har fokusert på Commando så mye som mulig. Når hun slapp opp for skills der fortsatte hun på Ravager, helt til hun fikk flere Commando-skills. Hope har vært Synergist først og fremst, men fokuserte deretter på Ravager og Medic.)

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Nei jeg fant det ut etter noen forsøk igår

btw.. Hadde jeg hatt en "autofire" spak, så hadde alle kampene gått av seg selv.

Sett X på autofire, så kunne jeg tatt en instance i WOW mens kampene gikk av seg selv. Litt tragiskt gjort av square

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Har du ikke kommet lenger enn Odin kan du nok kanskje kjøre alt på autobattle. Litt bakvendt at du først spør om hjelp, og så sier at spillet er enkelt. Uansett, blir verre etterhvert. Paradigm shifts er ikke der for ingenting

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Har blitt en del timer med dette, og har havnet i femte kapittel et sted. Er det bare jeg som syntes det er for lett foreløpig? Når jeg kan spasere rett opp til en Alpha Behemoth uten å tenke meg om sier det litt. Tapte to ganger mot Odin, men ellers har jeg vunnet hver eneste kamp hele veien så langt. Vurderer sterkt å kjøpe Final Fantasy 4 til DS igjen, og få et vanskelig spill. :) Men for all del, FFXIII er svært bra. Blir nok å spille gjennom hele greia.

Lenke til kommentar

Har kun stått fast på en boss (da klarte jeg det vel på fjerde forsøk) i løpet av spillet, og er nå i kapittel 11.

Men i kapittel 11 er det mye å gjøre, og drøssevis av kjempesterke fiender man kan prøve seg på! Har gjort en del missions der, men fortsetter videre så jeg får låst opp flere crystarium levels. Mener å ha lest et sted at man har muligheten til å gå tilbake til der man er i kapittel 11 etter å ha rundet spillet, siden det er mange vanskelige missions der som krever at man fyller opp mange av rollene i crystarium.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...