Fenixen Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Sinnsyk forskjell på de to siste! Men det var vel ikke annet å forvente Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ganske stor forskjell der ja. Men for de som kun har 360, er det nok mye bedre å få en litt dårlige grafisk opplevelse, enn å ikke få spilt FF XIII i det hele tatt. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Etter å ha spilt i litt over 2 timer er det et spørsmål som reiser seg. Hvordan i all verden kan man synes det er festlig med 2-3 minutter "action", så 5-10 minutter med cutscenes? Jeg håper virkelig det blir mer å gjøre, ganske brennkvikt. Forhåpningsvis er det en del av introduksjonen, hvis ikke blir jeg ekstremt skuffet. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Sånn bruker det å vare vell? Noen timer med "intro" og så kjører det på med action osv. Er tross alt et spill man skal bruke leeeeengre tid på en "vanlige" spill Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Etter å ha spilt i litt over 2 timer er det et spørsmål som reiser seg. Hvordan i all verden kan man synes det er festlig med 2-3 minutter "action", så 5-10 minutter med cutscenes? Jeg håper virkelig det blir mer å gjøre, ganske brennkvikt. Forhåpningsvis er det en del av introduksjonen, hvis ikke blir jeg ekstremt skuffet. Tidligere FF spill bruker gjerne en del tid i starten på å sette spilleren inn i historien, deretter blir det mer vanlig med cutscenes på slutten / starten av et "kapittel" med masse action imellom. Men alle FF spill er kjent for å ha mange gode cutscenes gjennom hele spillet, så hvis man ikke liker det bør man se seg om etter annen type spill. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 FF-serien kan jo nesten defineres som en interaktiv film. Lenke til kommentar
jatta Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Er endel intro i spillet ja, men du må regne med mye cutscenes. Husker ikke hvor mye tid jeg så på cutscenes igjennom FFXIII, men det er ivertfall flere timer. Runda spillet etter 35 timer. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 FF-serien kan jo nesten defineres som en interaktiv film. LOL.interaktiv film du,nice 1. Heavy Rain er interaktiv film/spill,ingen av ff spillene er interaktive. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Er det noen fordeler med xbox eller ps3 versonen? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) mrluni: Xbox-utgaven er porten fra PS3, og PS3'n sitter i dette tilfellet med litt skarpere grafikk, pluss at du får ukomprimert lyd hvis du bryr deg om sånt. Og så slipper du å sløse noen ytterst få sekunder av livet hver gang du må bytte den verdammte plata, noe som skjer så mye som to ganger i løpet av historien. Men du får riktignok litt retrofølelse til VII/VIII/IX..... Endret 5. mars 2010 av S-r-ex Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ps3 verson på meg ja! Xbox og FF rimer ikke helt... Lenke til kommentar
JRL Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 merker jeg er litt positiv til at det har blitt mer linært. da har jeg kanskje sjansen til å spille gjennom et final fantasy igjen, da jeg ikke bruker så mye tid på spill lenger. ikke runda et FF spill siden ff8 Lenke til kommentar
Patney Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det styggeste med 360-versjonen må være at noen in-game cutscenes er gjort om til videoklipp på 360. Resultatet er et skarpt bilde på PS3 (naturligvis siden det er in game) og et noe grumsete videoklipp på 360. Lenke til kommentar
AVF Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ble PS3-versjon på meg og, gitt. Er litt rart med FF til Xbox... og bedre grafikk er jo ikke å forakte! Fornøyd så langt Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 jaha? Om du vil si hvor du fikk det, så skal du få si det på PM Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Henger meg på =D Og er det allerede i norske butikker? :S Offisiell dato er jo 9. November? :S For meg vil jeg mene at dette er et must-buy =D Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Mulig hun jobber i en game butikk kanskje? Lenke til kommentar
AVF Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Release er 9 mars ja. Jobber i butikk som hadde fått det inn tidlig, så er derfor jeg har det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå