Gå til innhold

Final Fantasy XIII-tråden

lknight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Etter å ha spilt i litt over 2 timer er det et spørsmål som reiser seg. Hvordan i all verden kan man synes det er festlig med 2-3 minutter "action", så 5-10 minutter med cutscenes? Jeg håper virkelig det blir mer å gjøre, ganske brennkvikt. Forhåpningsvis er det en del av introduksjonen, hvis ikke blir jeg ekstremt skuffet.

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt i litt over 2 timer er det et spørsmål som reiser seg. Hvordan i all verden kan man synes det er festlig med 2-3 minutter "action", så 5-10 minutter med cutscenes? Jeg håper virkelig det blir mer å gjøre, ganske brennkvikt. Forhåpningsvis er det en del av introduksjonen, hvis ikke blir jeg ekstremt skuffet.

Tidligere FF spill bruker gjerne en del tid i starten på å sette spilleren inn i historien, deretter blir det mer vanlig med cutscenes på slutten / starten av et "kapittel" med masse action imellom.

Men alle FF spill er kjent for å ha mange gode cutscenes gjennom hele spillet, så hvis man ikke liker det bør man se seg om etter annen type spill.

Lenke til kommentar

mrluni: Xbox-utgaven er porten fra PS3, og PS3'n sitter i dette tilfellet med litt skarpere grafikk, pluss at du får ukomprimert lyd hvis du bryr deg om sånt. Og så slipper du å sløse noen ytterst få sekunder av livet hver gang du må bytte den verdammte plata, noe som skjer så mye som to ganger i løpet av historien. Men du får riktignok litt retrofølelse til VII/VIII/IX.....

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

merker jeg er litt positiv til at det har blitt mer linært. da har jeg kanskje sjansen til å spille gjennom et final fantasy igjen, da jeg ikke bruker så mye tid på spill lenger. ikke runda et FF spill siden ff8

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...