Bytex Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 ja selvsagt er det en "dritboss" og det er "umulig", er ingen i hele verden som har kommet forbi Cid Linker deg hit så kan du lete i faqs selv. http://www.gamefaqs.com/ps3/928790-final-fantasy-xiii/faqs Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 ja selvsagt er det en "dritboss" og det er "umulig", er ingen i hele verden som har kommet forbi Cid Linker deg hit så kan du lete i faqs selv. http://www.gamefaqs.com/ps3/928790-final-fantasy-xiii/faqs jadajada men akkurat der når jeg hadde død 7 ganger så føles det umulig og du blir utrolig pissed Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Kikk gjennom walkthroughene etter navnet hans, og de forskjellige boss strategy faq'ene også..kanskje du finner en som passer ditt party bedre. Hvor kult hadde spillet vært om man gikk rett gjennom hele på første playthrough uten å dø en eneste gang, da? Er jo bare å finne riktige skills og tactics på bossene stort sett. Endret 21. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 veit men dette er den første bossen jeg har slitt skikkelig med. FAQ virker det som om jeg må ha en sentinel i partyet hele tiden så han ikke går i guard. får prøve etter jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) KLARTE HAN! Han var jo lett med en sentinel i partyet hele tiden Akkurat kommet til Grand Pulse! Endret 2. juli 2010 av Icedragon520 Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Ingen liv her? Sliter skikkelig i Grand Pulse, alt for mange sterke fiender Tips til hvor jeg kan grinde? har ca 2k hp. Lenke til kommentar
almazy Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Ingen liv her? Sliter skikkelig i Grand Pulse, alt for mange sterke fiender Tips til hvor jeg kan grinde? har ca 2k hp. Hold deg til de små jævelene som er i klynger på 4-5(-6?). De tåler lite, har lav dps og klyngene er plassert på et avgrenset område på GP som gjør det enkelt å sirkelgrinde. Bare pass på å drepe de som kan summone nye, så skal det være et greit sted å begynne på veien mot max stats. Tar ikke spesielt lang tid før det kun er et par vanlige encounters på GP som vil by på problemer for deg. God jakt, synd at GP kommer så seint i spillet og ikke har mer variert gameplay/sidequests å by på. Endret 11. juli 2010 av almazy Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Ingen liv her? Sliter skikkelig i Grand Pulse, alt for mange sterke fiender Tips til hvor jeg kan grinde? har ca 2k hp. Hold deg til de små jævelene som er i klynger på 4-5(-6?). De tåler lite, har lav dps og klyngene er plassert på et avgrenset område på GP som gjør det enkelt å sirkelgrinde. Bare pass på å drepe de som kan summone nye, så skal det være et greit sted å begynne på veien mot max stats. Tar ikke spesielt lang tid før det kun er et par vanlige encounters på GP som vil by på problemer for deg. God jakt, synd at GP kommer så seint i spillet og ikke har mer variert gameplay/sidequests å by på. Hehe holder meg til ulvene jeg da Di små fuglene i seg selv er ikke vanskelig, men når di summonener disse store faenskapene så dør jeg x) Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Er jo bare å gå rett nord, helt til du kommer til en liten sti som fører til ei hule. Rett utenfor der står det en svær ulv og en behemoth. Disse får du 6600 EXP for eller noe sånt om jeg husker riktig. Om du har growth egg får du enda mere. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Er jo bare å gå rett nord, helt til du kommer til en liten sti som fører til ei hule. Rett utenfor der står det en svær ulv og en behemoth. Disse får du 6600 EXP for eller noe sånt om jeg husker riktig. Om du har growth egg får du enda mere. Er på slutten av kap 11 nå Når får jeg CRLVL 5? Etter jeg har slått sisteboss? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jepp, og det suger skikkelig. Eller, det spørs hvordan du ser på det. Dette er første Final Fantasy hvor man kan fortsette etter sistebossen, så sånn sett er det greit. Men for min del orket jeg ikke å fortsette stort lenger etter sistebossen, selv om det var massevis av missions igjen. Det tok bare altfor lang tid å grinde etter penger. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Burde ikke enkelte ting blitt satt i spoiler her? Lenke til kommentar
Avenius Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Oi, man får ikke lvl 5 før etter siste boss altså? Jeg som har spart opp CP i flere dager i håp om å snart unlocke mer. Kom akkurat igjennom det tårnet som er brukket på midten i Gran Pulse, på vei til Oerba. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Har importert dette spillet fra Japan og koser meg nå med kapittel 3 med originale stemmer. Så langt har jeg blitt overrasket over egne språkkunskaper, da det langt i fra var noen garanti at jeg ville være i stand til å følge med på handlingen. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 jeg vekker liv i FF13 tråden jeg:) Noen her som har runda FF13 og oppgradert main våpna til tier 3 alle charsa og farma nok CP til og maxe ut crystariumet.har farma en god del i CH11 og har kommet til CH12 og har sett en del videoer på youtube som farmer traps,men de har oppimot 20k hp,Jeg vet jeg kan returnere til Gran Pulse etter og ha tatt bossen,Men gjelder dette det samme for Eden,ser det er veldig mange som farmer på et spesifikt sted. jeg har tatt 28 missions helt fram til tårnet og jeg regner med jeg får tilgang til resterende missionsa helt fram Oerba right?. Noen som har tips til hvilke våpen som jeg bør maxe ut til tier 3,tenkte mest grunnet lightning,fang,hope og vanille.Og eventuelt accessories som man bør bruke,har 1 connesiour catalag og en vanlig catalog som tar common drops og en for shrouds. Er det noen spesifikke jeg bør levle opp før slutten av spillet? Lenke til kommentar
Egle Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Final Fantasy XIII-2 bekreftet, samt Final Fantasy Type-0 er det nye navnet til Final Fantasy Agito XIII: http://finalfantasy.no/article/Square-Enix-Premiere-konferanse-holdt-i-dag/2011/01/18/2327/ Endret 18. januar 2011 av Egle Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Er XIII-2 samme som Versus? Lenke til kommentar
Egle Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Nei, det kommer i tillegg. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Så dere Versus traileren! Fy fan sier jeg bare! Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 ja faen den FFvs13 trailern var helt sykt,virker som mitt FF spill kommmer i drøm.FF spill med awesome grafikk og slags action med magic casting blizzaga,firaga etc og summons og ala Nier combat med teleporting,guns og sword action.Så trailern igår kveld og gikk for meg littegrann:p.det så helt epic ut. Så også på FF13-2 trailern og det var som jeg hadde håpa på at snow og claire og sazh får møte Serah og Dajh igjen etter crystal statis,det eneste som var rart var at lightning hadde fått rustning noe som igjen at hun muligens L'cie har blitt akseptert og jobber nå for PSICOM eller Bodhum eller CORPS.Intressert i denn ukjente vennen til Lightning,Og håper de slipper FFvs13 og FF13-2 omtrent samma daton.Da skal jeg bunkre meg inne og spille begge 2 spilla:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå