Aetius Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Festen er ikke over, det er premier igjen. Les mer Lenke til kommentar
Helstrøm Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Denne tror jeg faktisk jeg har en sjangs til å vinne. Tror jeg hadde alle rett, pluss at det er ikke like mange som deltar på romjulskalenderen(håper jeg). Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Regner med dere mener siste person som forlot månen og ikke siste person som ankom månen. Det er 2 forskjellige navn, som begge er i listen over alternativer. Svarte selvsagt den som var den siste personen som var på månen, altså den siste som forlot. Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Regner med dere mener siste person som forlot månen og ikke siste person som ankom månen. Det er 2 forskjellige navn, som begge er i listen over alternativer. Svarte selvsagt den som var den siste personen som var på månen, altså den siste som forlot.Tror nok du har rett, så jeg innså nettop at jeg ikke kommer til å vinne denne gangen. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Hittil har 73% av de som svarte på denne luken svart riktig på alt. Ikke verst! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 En skikkelig wikipedia oppgave i dag Og eg kom på den i siste liten. Det samme gjorde kona mi. hehehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg