xavi0n Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) jeg skal kjøpe nytt kabinett helst under 1000kr. god kjøling, strømforsyning i bunn, vindu eller netting inn,mange vifter,gode muligheter for og skjule kabler. full eller miditower Endret 29. desember 2009 av xavi0n Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 jeg skal kjøpe nytt kabinett helst under 100kr. god kjøling, strømforsyning i bunn, vindu eller netting inn,mange vifter,gode muligheter for og skjule kabler. full eller miditowerGodt brukt? Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 tror det er trykk feil, sikkert 1000kr. Lenke til kommentar
xavi0n Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 ja jeg mente 1000,- det hadde vert fint om noen hadde hatt litt erfaringer men slike kabinett. jeg lurte litt på kanskje in win fanqva eller in win maelstrom men jeg vet ikkje hvor god plass disse har for og rydde kabler Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Kanskje NZXT Tempest kan være noe? Jeg vet ikke hvordan det er med skjuling av kabler, men ellers oppfyller det de andre kravene dine. Lenke til kommentar
xavi0n Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Kanskje NZXT Tempest kan være noe? Jeg vet ikke hvordan det er med skjuling av kabler, men ellers oppfyller det de andre kravene dine. har sett litt på dette kabinettet men likte ikke designen og jeg har tenkt og kjøpe fra datakjeden i tromsø så da blir det litt over 1000kr takk for bra svar Lenke til kommentar
Roadrunner94 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) kjøp denne hos komplett: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=461645 har den selv og er stor fornøyd man har muligheter for å gjemme kabler bak hovedkortet. Endret 2. januar 2010 av BMWfan15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå