Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst]Touchpad'en fungerer ikke.

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med touchpad'en. Ingenting funker. jeg får ikke beveget musen når jeg bruker den, så hvis jeg skal bruke den så må jeg koble til en mus for så å bruke den nye musen. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Kanskje jeg har deaktivert den eller noe sånt. Så det ville ha hjulpet mye om noen kunne si hva jeg må gjøre for å få den til å fungere igjen.

BTW: Pc'en er en Acer Aspire 5520. Kjører Windows Vista Home Premium.

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis det er Acer, som du sier, så prøv å trykk Fn+F7 :)

Jeg hater deg.. Honestly.. Touchpadden min funket ikke i linux, eller windows.. Jobbet i 3 timer nå med å få den online.. cat /dev/input/mouse2 ga meg ingenting. Søkte på nettet som en gal, rotet i settings, etc. Så kom jeg over svaret ditt.. Elementært, Watson!

Tre timer wasted fordi jeg ikke tenkte lengre enn nesetippen min. BTW: Hvorfor er touchpadden da låst til tross for reboots og slikt? Er jo absurd..

Lenke til kommentar
Hvis det er Acer, som du sier, så prøv å trykk Fn+F7 :)

Jeg hater deg.. Honestly.. Touchpadden min funket ikke i linux, eller windows.. Jobbet i 3 timer nå med å få den online.. cat /dev/input/mouse2 ga meg ingenting. Søkte på nettet som en gal, rotet i settings, etc. Så kom jeg over svaret ditt.. Elementært, Watson!

Tre timer wasted fordi jeg ikke tenkte lengre enn nesetippen min. BTW: Hvorfor er touchpadden da låst til tross for reboots og slikt? Er jo absurd..

Haha! :D

Jeg vet ikke hvorfor den ikke blir aktivert igjen ved reboot, men er enig i at det er absurd ja :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...