TheCatIsALie Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Kan jeg på noen mulig måte lage et klipp med FRAPS på over 4GB? Jeg vil IKKE sette de sammen ETTER de er inspillt, men lage EN fil i alt. Om FRAPS lager en videofil på 600GB, samme det..(men det er forhåpentligvis mer enn 3-4 timer..) IKKE mas om (bruk blablabla for å sette sammen), er lei det. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Regner med du lagrer filmene på en fat partisjon. Lagre dem på en NTFS-partisjon burde løse problemet Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Har NTFS. Det er ikke problemet. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Begrensningen er innebygd i FRAPS: The 4 gigabyte limit is imposed to maintain compatibility with all video editing programs. Some applications have problems once video files are larger than this. However, we have found that most video editing programs will allow you to import multiple files into a single project for encoding. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Vet det er begrensing der.. Det er hvordan jeg fjerner den jeg spør om. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Endret 29. desember 2009 av Brød Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Da ser jeg "How to get more than 30sec".. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Du finner også side opp og side ned om at det ikke går an. Så du "må bruke blabla for å sette sammen", eller /quit. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Blæh, da gidder jeg iallefall ikke kjøpe. Får iallefall bruke 3'ern der det er 3,99GB og ikke 3,90 som 2'ern.. Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Å merge sammen flere filer er veldig enkelt. Hvis du ikke vil det, så får du kjøpe et kamera og filme skjermen din da Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Tror jeg drar alle inn i Vegas Pro jeg. Funker fett det. Kamera er ikke lov, må vare filmet av PC. Best mulig kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå