Adversary Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hei Jeg eier en Audi 100 1990-modell som jeg har planer om å skifte ut de røde/gule baklyktene, til røde slik som på bildet. Problemet er at jeg ikke finner en forhandler i Norge som selger slike, kun i utlandet. (Her: http://homepage.internet.lu/customautocraf..._100_200_v8.htm) Er det noen som vet hvor jeg kan finne de i Norge? Er det forresten noen som vet om disse hvite sideblinklysene vil passe på bilen min? Lenke til kommentar
Ravnene Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hmm! Om jeg var deg ville jeg sjekket ut denne siden her; http://www.bildeler.no/ De har tilholdsted i norge og leverer delene raskt. Har en god del leverandører og fått høre at det de ikke har vil de annskaffe uten ekstra kostnader for deg som kunde.. Hvh. Ravnene Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Takk for tipset, jeg fant noe liknende jeg er på jakt etter.. Helt sinnsykt at det skal koste 4410,- når man kan bestille samme settet fra utland til 900kr (så kommer toll, frakt, moms etc i tillegg, da.) Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 De på det siste bildet hadde fatter´n på sin "Hundrings" for en del år siden Det er ikke toll på bildeler, bare frakt og mva. Lenke til kommentar
Fire^^ Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 På 100'en min hadde jeg Audi v8 lykter Gamle Min : Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Stilig Skal prøve å få bestilt i morgen .. Er det noen her inne som har erfaringer med Custom Auto Craft? Noen som vet hvor mye jeg må betale i frakt for en pakke fra Luxembourg? Lenke til kommentar
Ravnene Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Om duu ikke finner det på selve nettsiden ring til selskapet i norge på support for http://www.bildeler.no/. Du vil nok få tips fra en mekaniker der.. sjekket det opp selv men det er Sverige. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Bumper, og spør en gang til om noen vet om disse side-blinklysene vil passe til en audi 100 c3-modell av min type. Selv tipper jeg ja, men greit å være sikker. Kan forresten meddele at jeg bestillte baklykter og blinklys fremme fra custom auto craft i Luxembourg. Har regnet ut at prisen vil komme på circa 1100,- NOK etter frakt og moms. Sinnsyke prisforskjeller. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Stilig wink.gifSkal prøve å få bestilt i morgen .. Er det noen her inne som har erfaringer med Custom Auto Craft? Noen som vet hvor mye jeg må betale i frakt for en pakke fra Luxembourg? Kjempeservice!! jeg kjøpte eksosanlegg til min 100 turbo fra CAC, ble sendt med ups. men de godtar ikke paypal desverre. det er det eneste minuset, men anbefaler de på det sterkeste. Endret 6. januar 2010 av Ovechk1n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå