Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Usikker gutt om forelskelse

Gjest Usikker gutt

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker gutt

Vel jeg er en gutt på 14 år som vil være anonym i denne tråden.

Vel, jeg føler meg veldig forelsket i en jente på trinnet mitt. Jeg snakker med hun å prøver å små flørte litt, men jeg synes det er litt vanskelig.

En ting til.

Jenta jeg liker/ er forelska i, har ikke så bra rykte på skolen. Selv så liker jeg hun veldig godt men tør ikke si det. Jeg vil ikke bli mobba eller miste vennene mine pga dette. Hvis det skjer noe mer mellom oss hva skal vi gjøre ?

skal vi holde det hemmelig ?

Takk for alle tips og råd.

Mere detaljer kan fåes ved ønske

~Forvirra

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er ennå ung og har mange år foran deg med valg relatert til kjærlighet og forelskelser. Når du snakker med henne, prøv å være minst mulig stresset, se henne i øynene (men ikke stirr) og hvis det passer seg, prøv å kom nærmere henne (uten å virke for pågående). Det virker som om du er usikker på hva vennene dine vil si om du blir sammen med denne jenta. Hvis du virkelig er forelsket, ikke la andres meninger påvirke dine valg. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt
Du er ennå ung og har mange år foran deg med valg relatert til kjærlighet og forelskelser. Når du snakker med henne, prøv å være minst mulig stresset, se henne i øynene (men ikke stirr) og hvis det passer seg, prøv å kom nærmere henne (uten å virke for pågående). Det virker som om du er usikker på hva vennene dine vil si om du blir sammen med denne jenta. Hvis du virkelig er forelsket, ikke la andres meninger påvirke dine valg. Lykke til! :)

Takk, Skal prøve det :)

Lenke til kommentar

Jenta jeg liker/ er forelska i, har ikke så bra rykte på skolen. Selv så liker jeg hun veldig godt men tør ikke si det. Jeg vil ikke bli mobba eller miste vennene mine pga dette. Hvis det skjer noe mer mellom oss hva skal vi gjøre ?

Hvordan dårlig rykte? Rykte om å være løs? Rykte om å ofre unger til satan ute skogen?

Givf moar juice?

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Hvordan dårlig rykte? Rykte om å være løs? Rykte om å ofre unger til satan ute skogen?

Nei, Rykte om å være løs, ingen som liker henne, hun er liksom "bitch" har gjort mye dumt osv. men aldri gjort meg noe slemt..

Givf moar juice?

Ingen liker hun, det går rykter om hun har knulla mange osv...

Lenke til kommentar

Lol, trodde det var noe folk likte når de var 14, fordi det betydde at å gå etter henne ville føre til sex :p

Uansett, du er ung. Du kommer mest sannsynlig ikke til å ha noe seriøst forhold på mange mange år. Og du skal spesielt ikke bry seg om hva andre sier. Det er faen ikke deres business hvem du liker.

Burde ikke denne hørt hjemme i samliv og relasjoner?

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært i din situasjon da jeg var 14 ville jeg nok gjort mitt ytterste for å føye meg inn i rekken til disse "mange" :p

Og vi vet jo alle at rykter er til å stole på!

men om andres meninger er så viktig for deg får du vel bare holde deg unna:P

Lenke til kommentar
Burde ikke denne hørt hjemme i samliv og relasjoner?

Jepp, stemmer det. Og i tilfeller du mener det eller er i tvil, så rapportér bare tråden så noen kan ta en titt på det :) Er bedre med en rapport for mye enn en for lite!

Flytter tråden og tilbakemeldinger tas som vanlig på PM og ikke i tråden ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...