krimol Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hei! holder på å montere hægtalere på min mazda 320, men får ikke av vindussveiven:/ har prøvd å rykke den av men det går ikke:/ hva kan jeg gjøre? noe spesielle måter å ta den av? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Vanlig at det sitter med ett klips på baksiden, du må lage en liten krok av en ståltråd for og få tak på den og dra den ut- Lenke til kommentar
krimol Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Vanlig at det sitter med ett klips på baksiden, du må lage en liten krok av en ståltråd for og få tak på den og dra den ut- okei, takk:) syns jeg såg eit slags klips på den;p men sjønte ikke helt hvordan jeg skulle ta det av, men skal prøve på nytt Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Funker fint hvis du sveiver vinduet halvveis ned, tar et tøystykke på ca 1 cm bredde og så langt du bare vil, trer imellom sveiva og dørdekselet, og liksom holder endene som en U og sveiver litt frem og tilbake på sveiva. Da hukker klipsen i tøystykket og løsner Funka iallefall på min bil. (Opel Vectra vel å merke, men still klips..) Lenke til kommentar
krimol Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Funker fint hvis du sveiver vinduet halvveis ned, tar et tøystykke på ca 1 cm bredde og så langt du bare vil, trer imellom sveiva og dørdekselet, og liksom holder endene som en U og sveiver litt frem og tilbake på sveiva.Da hukker klipsen i tøystykket og løsner Funka iallefall på min bil. (Opel Vectra vel å merke, men still klips..) takk skal prøve det i morra!! Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hva er en mazda 320? aldri hørt om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå