Gå til innhold

Sniktitt på Chrome (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, savner litt kritikk, det var en veldig tam review, jeg fikk ikke noe intrykk av reporterens standpunkt til dette spillet, om du tror dette er et bra eller dårlig spill, kun basert på førsteintrykk.

fikk heller ikke noe følelse for om spillmotoren var god eller dårlig, noe som er trist. men som du sier , en mer grundig rewiew kommer.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke en omtale, det er bare en sniktitt. :)

Når spillet endelig blir ferdig kan jeg evt ta dem for de feil som måtte være der nå. Jeg opplevde blant annet en litt underlig feil på den ene maskinen min med noen teksturer som blinket i rødt. Sånne småfeil er ting som blir fikset og som vi derfor ikke fokuserer på i en sniktitt.

Når spillet kommer mot slutten av sommeren vil vi komme tilbake med en skikkelig omtale, hvor vi tar opp både det positive og det negative.

Lenke til kommentar
hmm, savner litt kritikk, det var en veldig tam review, jeg fikk ikke noe intrykk av reporterens standpunkt til dette spillet

I en sniktitt er vi ikke kritiske. Det er det ingen grunn til, og det er forøvrig journalistisk ukorrekt. Vi forteller om spillet og hva vi har i vente når spillet lanseres. Kritiske ting holder vi igjen til omtalen kommer. Vi kan tross alt ikke være kritiske til et produkt som ikke er ferdig.

Lenke til kommentar
hmm, savner litt kritikk, det var en veldig tam review, jeg fikk ikke noe intrykk av reporterens standpunkt til dette spillet

I en sniktitt er vi ikke kritiske. Det er det ingen grunn til, og det er forøvrig journalistisk ukorrekt. Vi forteller om spillet og hva vi har i vente når spillet lanseres. Kritiske ting holder vi igjen til omtalen kommer. Vi kan tross alt ikke være kritiske til et produkt som ikke er ferdig.

Jeg er litt enig med minimum payne...

Greit at det bare er en sniktitt, men det hadde vært fint med noen flere synspunkter/inntrykk...

Men hey, jeg klager ikke :)

Lenke til kommentar
Greit at det bare er en sniktitt, men det hadde vært greit med noen flere synspunkter/inntrykk...

Vis meg gjerne en sniktitt som er skrevet på en kritisk måte av andre magasiner. Tror du skal lete lenge, med mindre du finner frem et eller annet useriøst nettsted. Når det er sagt, må vi spare noen inntrykk til omtalen kommer også. Kan jo ikke spolere alt nå. ;-)

Lenke til kommentar
Greit at det bare er en sniktitt, men det hadde vært greit med noen flere synspunkter/inntrykk...

Vis meg gjerne en sniktitt som er skrevet på en kritisk måte av andre magasiner. Tror du skal lete lenge, med mindre du finner frem et eller annet useriøst nettsted. Når det er sagt, må vi spare noen inntrykk til omtalen kommer også. Kan jo ikke spolere alt nå. ;-)

Nå snakker ikke jeg nødvendigvis om å skrive på en "kritisk" måte...

Som jeg sa... Litt flere synspunkter/inntrykk hadde vært fint.

Jeg mener ikke at dere skal snu og vende på alle aspekter av spillet, bare legge et litt mer "gleder vi oss?" preg på den [sniktitten]... Dette er forresten ikke uvanlig i previewer/sniktitter, selv om det, for all del, heller ikke er påkrevd...

Men som sagt, dette var ikke ment som noen klage. Jeg synes dere gjør en bra jobb...

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...