Βlur Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Er det bare tilbehøret som er annerledes? Må slå til fort da i så fall. Har lyst til å bytte ut Premium'en min uten HDMI-tilkobling og bare 20 GB harddisk med en Elite med HDMI og 120 GB. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Ja, bare tilbehøret som er annerledes. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hva heter min kabel? Jeg har en premium og bruker kabeln som fulgte med Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Komponent. ja, men husk at den gule pluggen også er koblet til denne kabelen og bruker han den får han dårligst mulig bilde, så obs obs. Har han tube tv har han ingen annen mulighet. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg har 360 slim og en receiver med 2(!) hdmi-innganger som er okkupert av bluray og dekoder. Er det ikke mulig å sende bilde med hdmi og lyden ut gjennom optisk? Må jeg kjøpe en hdmi-switch for å få 5.1 lyd? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Nei du kan få 5.1 lyd med optisk kabel. Bruk en sånn adapter som jeg linker til i førstepost. Nå vet jeg ikke helt hvordan tilkoblinger man har på slim da, men regner med det er det samme. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Nei du kan få 5.1 lyd med optisk kabel. Bruk en sånn adapter som jeg linker til i førstepost. Nå vet jeg ikke helt hvordan tilkoblinger man har på slim da, men regner med det er det samme. Ja, nå er jeg med. Rart at man må ha adapter når det er optisk utgang på slim. Så ikke lenken til DX fordi all skriften er blå Ble litt klokere nå, ja... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Visste ikke at det var optisk utgang på slim. Da skal det vel gå out-of-the-box? Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Nei, det gjør dessverre ikke det. Det er heller ingen valg i settings. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Nei, det gjør dessverre ikke det. Det er heller ingen valg i settings. det er nok det. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Nei, det gjør dessverre ikke det. Det er heller ingen valg i settings. det er nok det. Digital stereo, digital 5.1 og et valg til er ikke så veldig mye å velge mellom. Måtte bytte inngang på receiver for å få lyd, så nå funker lyden. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Noen som vet hvilken kabel/adapter man trenger for å få surround-lyd på et Turtle Beach X11-headset? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Det burde da følge med i headsettet, eventuelt bli forklart i manualen dens. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Det burde da følge med i headsettet, eventuelt bli forklart i manualen dens. Det er i utgangspunktet et stereo-headset, men vet om folk som har kjøpt surround-adapter. Lenke til kommentar
film123 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hei! Kunne noen anbefale en hodesett (med eller uten mikrofon) med surround lyd (5.1 eller 7.1), ikke trådløst og som kan brukes både på xbox og pc. Noe som Logitech G35 (desverre kan ikke brukes med xbox). Eller finnes det en adaptor for å kunne koble Logitech G35 til xbox. I tilfelle det finnes en slik adaptor, blir lyden på G35 bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå