Klette Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Nå må det skje no her. Har fulgt meg på Kjøerens innlegg i det siste, og han poster bare replies som rakker ned på andre, fornærmer Linux, prøver å spamme med Amiga reklame, og skylder deretter på at han er invalid. Hvorfor kan ikke en moderator ta litt ansvar og få denne personen fjernet fra forumet? Tror vi ikke trenger en vote for denne saken..... Vennlig hilsen Klette Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg stemmer for uansett. Vi trenger ikke 14tisser (den mentale tilstanden, ikke alderen) her som bare er ute etter å provosere andre og lever i sin egen nostalgiske verden. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Nå synes jeg nesten det har gått for langt.. Vi burde virkelig ikke behøve å lese poster som rakker ned på linux på linux forumet.. Jeg rekker en hånd i været for å få gjort noe med dette så snart som overhodet mulig (begynner å bli temmelig lei nå) EDIT: Greit nok med diskutering av os'er, men regelrett dritt-kasting synes jeg han bør kunne klare å unngå.. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Det er jo bare å sende en PM eller en mail til en moddis med URL'en til de trådene hvor vår lille venn "kjøleren" er litt for brå på tastaturbruket. HAr gjort det selv noen ganger og det tar ikke lange tiden før no blir gjort. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Ja, enig Kjøleren må KASTES ut, hvis han prøver å oppføre seg pent av en stor advarsel så kan han snakke saklig. Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg støtter en absolutt advarsel. Pronte utkasting hvis nytt overtramp. Det har vært veldig god stemning her på forumet, inntil nylig. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Enig, Kjøleren lager bare kvalm. Lenke til kommentar
Kjøleren Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Alle postene jeg har skrevet er både saklige og bygger på fakta, de er ikke på noen måte laget for å provosere. Dette topicet omhandler ikke Linux og er negativt rettet mot en av forumets brukere og dette er ikke høflig og er en provoserende måte å rakke ned på andre forum brukere, dessuten hvis dere ser på Linux forsiden så står det "Moderatorer: Ingen". Man kan vel fritt frem poste alt Linux relatert innhold på dette forumet, så lenge det er saklig, ikke provoserende og framstilt på rett måte. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Alle postene jeg har skrevet er både saklige og bygger på fakta, de er ikke på noen måte laget for å provosere. Neida, du bare: 1) Går LANGT off-topic 2) Kaller de som har annen mening "ignorante idioter" 3) Påstår at folk ikke har peiling på data, og kommer samtidig med gullkorn som: Jeg synes det er svært rasistisk at denne delen av forumet heter: "Hjelp, jeg skal ha ny PC". Enn hvis du skal ha ny Amiga eller Mac da? Skift heller til "Hjelp, jeg skal ha ny datamaskin". og Synes Linux er gammeldags og dårlig, tregt å boote og først nå i nyeste kernel kommer pre-emptive multi-tasking! Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Kjøleren, det hjelper ikke å si at du ikke skriver provoserende når folk blir provosert av det! Folk skal bli ganske provoserte før de lager en dedikert post om det. Kan du ikke bare ta et hint ? Lenke til kommentar
pskard Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Alle postene jeg har skrevet er både saklige og bygger på fakta, de er ikke på noen måte laget for å provosere. Dette topicet omhandler ikke Linux og er negativt rettet mot en av forumets brukere og dette er ikke høflig og er en provoserende måte å rakke ned på andre forum brukere, dessuten hvis dere ser på Linux forsiden så står det "Moderatorer: Ingen". Man kan vel fritt frem poste alt Linux relatert innhold på dette forumet, så lenge det er saklig, ikke provoserende og framstilt på rett måte. Synes ikke alle postene dine var like godt begrunnet og tildels meget provoserende. Greit nok at du ikke liker Windows eller linux, men hold deg for god til å kalle andre for idioter m.m. Ellers blir det en fin liten "ferie" på deg. Antar at jeg kommer til å få vite det av de andre brukerne dersom du fortsetter. Og ja, jeg er moderator her og alle andre steder på forumet Lenke til kommentar
pskard Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Nå må det skje no her. Har fulgt meg på Kjøerens innlegg i det siste, og han poster bare replies som rakker ned på andre, fornærmer Linux, prøver å spamme med Amiga reklame, og skylder deretter på at han er invalid. Hvorfor kan ikke en moderator ta litt ansvar og få denne personen fjernet fra forumet? Tror vi ikke trenger en vote for denne saken..... Vennlig hilsen Klette Slikt skal tas opp DIREKTE med moderatorer og ikke her på forumet. Husk det til neste gang er du snill. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Er det ikke slik at hvis du er misfornødd med andre forummedlemmer (eller moderatorer) skal du ta dette opp med moderatorer (PM eller mail) og ikke lage en thread der du henger ut brukeren? Jeg synes forfatteren av denne threaden fortjener en liten ferie siden han henger ut "Kjøleren" på denne måten og ikke gjør det man burde gjøre, nemlig å ta det opp med en moderator. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg tror Kjøleren greier fint å "henge ut" seg selv, for å være ærlig Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Tror trådstarter har bæsjet litt på leggen med å starte denne, det er direkte uthenging av annen bruker, og kan medføre at vedkommende selv blir utestengt. Slike ting er ikke for offentligheten, men skal sendes som PM til en moderator med linker til nevnte provokasjoner som tidligere postet her. Skjerpings folkens... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Men nå er jo kjøleren såpass irriterendes da.. Men okei, man bør jo ikke lage egne tråder om det.. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Siden når ble det forbudt å diskutere andre personer på forumet? Dessuten har alle et behov for å få ut litt frustrasjon og så lenge det ikke blir for mye bør det være helt greit. Men når det blir for mye er det på tide å gjøre noe.. EDIT: Ytringsfrihet? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Siden når ble det forbudt å diskutere andre personer på forumet? Det er ikke forbudt, det er bare generelt ufint og dårlig nettikette. Ellers kan muligens §4 i retningslinjene gjelde for slikt. Lenke til kommentar
maggen Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Tror trådstarter har bæsjet litt på leggen med å starte denne, det er direkte uthenging av annen bruker, og kan medføre at vedkommende selv blir utestengt. Slike ting er ikke for offentligheten, men skal sendes som PM til en moderator med linker til nevnte provokasjoner som tidligere postet her. Skjerpings folkens... Helt enig med Tacritan her... Brukerne her burde heve seg langt over å komme med slike innlegg. Jeg har allerede sendt en PM til mr.ueland, som er moderator på forumet. Det vi kanskje heller burde diskutere er at linux-forumet burde fått en egen moderator som henger en del her, synes mange av trådene i det siste er gjentakelser, ser ikke ut som at faq-en hadde helt den positive effekten som vi håpet på -magnus Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Synes kjøleren er vittig jeg, han er som en artig amiga-fundamentalist, en fargeklatt på forumet. Akkurat som han fyren som hadde ett nytt prosjekt han skulle tjene drøsevis på hver eneste uke. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg