qwerN Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hei, Hadde tenkt å kjøpe meg xbox en liten stund nå, kjeda meg ikveld så stakk innom Siba og skaffa en.. Men, da jeg kom hjem å skulle sette opp så ble jeg litt skeptisk.. Åpna pakken og der lå konsollen uten noen form for innpakning, spillkontrollen var allerede montert med batteri og alt.. Nederst i eska lå embalasjen til konsollen, kontrollen, batteriene og batteriholderen... I tilegg ser jeg at konsollen har en del riper + at den er skitten, samme med kontrollen. Så det ser ut som jeg har fått en demovare/utstillingsvare.. Ble ikke informert om dette, og betalte full pris.. Har jeg rett til å klage på dette, få en ny xbox (evt noe kompensasjon) eller lignende? Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 De kan vel ganske enkelt ikke selge en brukt vare som ny, jeg ville nå gått rett tilbake å krevd en for for oppreisning.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Tja, de kan jo strengt tatt det, men du skal vel ha avslag i prisen. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 De kan ikke si at noe er noe det ikke er? Selge en skada vare? Se på det selv da, enkel logikk mener nå jeg! Tror ikke man trenger å vifte med lovboka engang for at Siba forstår at de har gjort en feil.. Men tror de kan selge brukte varer som er veldig pent brukt, uten skader osv.. Og riktig innpakka! Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 varen er jo ikke skadet.. Men er det en utstilling må de jo informere om det.. Gå tilbake og krev prisavslag (om du syns det er kjekt), eller be om ny Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Er bare å gå tilbake for få den bytta. Du skal selfølgelig ha ein ny når du har betalt for ein ny. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ja, du skal få det du betaler for. Lenke til kommentar
qwerN Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Ordnet seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå