Mariss Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Hei! Jeg lurer på å ta andre året mitt på videregående i Spania, og lurer på om det er noen som har erfart dette? Jeg synes det høres veldig spennende og lærerikt ut! Jeg har tenkt å gå på den Norske Costa Blanca skolen. Vet noen om snittet på denne skolen? Og om skolen er stor? Godt miljø? Takker for svar! Endret 28. desember 2009 av Mariss Lenke til kommentar
SaraLouise Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Heiisann! jeg ønsker selv å studere i spania, eller italia.. Og har funnet flere byråer og acsept.no var det jeg falt mest for. :-) Jeg har ikke erfaring med det selv, men er har mange venner som har erfaring.. Vertsfamilien som man bor hos kan man være uheldig med, og det er ikke alle skolene som er å ambefale! Men hvorfor en norsk skole i utlandet? Det blir jo veldig likt som i norge.. Skal man til utlandet må man jo gå på utenlandsk skole hvor man faktisk kan lære litt Hehe.. Min mening da Men gjerne gi en lyd om du kommer frem til hvor du har tenkt deg :-) OG foresten, så er ikke snittet særlig høyt.. De fleste skolene trenger bare 3 i snitt, men noen trenger høyere i de forskjellige fagene Endret 28. desember 2009 av SaraLouise Lenke til kommentar
oyvmar Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg skal gå på den norske skolen Costa Blanca nå fra høsten, har hørt det er bra miljø.. Skolen er ikke så veldig stor, noen titals elever på hvert trinn tror jeg. Har du funnet ut om du skal gå der? Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Skal gå første året mitt på videregående der også, så da snakkes vi kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå