antoniovalencia123 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Hei! Jeg tenkte å lage en tråd, hvor vi som spiller karrieremodus på fifa 10 kan diskutere ting, kamper og kjøp. F.eks Jeg spør: "Er det noen har et råd til en/noen spiller(e) jeg kan kjøpe når jeg er Manchester United." -valencia Endret 28. desember 2009 av antoniovalencia123 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Du burde jo selge de dårligste\de du ikke har bruk for først. Og deretter spille en del kamper så du tjener penger. Deretter kan du sikkert kjøpe mange gode. Manchester U. har jo også et rimelig godt budsjett med en gang du starter karrieren, så skal ikke være noe problem å kjøpe spillere. Endret 28. desember 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
antoniovalencia123 Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Du burde jo selge de dårligste\de du ikke har bruk for først. Og deretter spille en del kamper så du tjener penger. Deretter kan du sikkert kjøpe mange gode. Manchester U. har jo også et rimelig godt budsjett med en gang du starter karrieren, så skal ikke være noe problem å kjøpe spillere. --------------------------------------------------------------------------------------- Helt enig! -valencia Lenke til kommentar
antoniovalencia123 Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Men noen råd til å kjøpe nye spillere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå