Gjest Slettet+3124 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg har mine tvil om at dette bildet er ekte altså: Hva tror dere? Bildet er hentet i fra VG nett, og det trenger ikke å bety at det er ekte av den grunn.. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Bare fordi at mannen er liten betyr ikke det at bildet er photoshoppet. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Ut i fra forholdet mellom hodet og kropp på mannen ser han ikke liten ut. Edit: Men er enig i at det så litt rart ut, men det ser ekte ut. Endret 28. desember 2009 av LaStrada Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Er det ekte så ville jeg hvertfall ikke møtt den kjempen der i en mørk låve. Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Skyggen til bøtta, og skyggen til øret (på oksen).., i forhold til skyggen av mannen og skyggen til oksen.. Jeg gjetter at bildet ikke er ekte, men selvsagt det kan godt hende jeg tar feil. Endret 28. desember 2009 av greygenic Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Det er ekte, det er en spesiell okse eller whatever som blir matet sinnsykt mye, og har helt spesielle framgangsmåter for å bli så stor. (genmanipulert?) Disse dyrene får problemer med å stå etterhvert, fordi beina og leddene ikke takler den vekta. Grunnen til at den skal bli stå stor er fordi den lager sinnsykt mye kjøtt. Penger penger penger. Nå spørs det om det er mer kostbart å mate dette dyret enn kjøttet lager... Så derfor er det mulig at de har "lagd den". Det vil si at det kan være genmanipulering, eller at de har fått to spesielle arter/raser til å pule for å få fram egenskapene de vil ha. Har ikke kilder på det, for jeg husker ikke hva det het for noe. Har hvertfall lest det en plass, men jeg vet ikke hvor sant det er ettersom jeg ikke finner kilder atm. EDIT: Jeg tok visst feil, les nedover... Endret 28. desember 2009 av bollerbrus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Du tenker på rasen Belgisk Blå: Dette er ikke samme rase. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Den oksen kan spasere rett over det gjerde... Jeg tipper at bildet er shoppa! Edit: Evt at mannen er liten og at fotografen har gjort alt han kan for å få det til å se ut som det gjør. Godt gjort er det uansett. Endret 28. desember 2009 av Kaktuz Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Du tenker på rasen Belgisk Blå: Dette er ikke samme rase. Åja! Okey, takker så mye for korrigeringen! Det der så litt værre ut ja, hadde ikke sett et bilde av belgisk blå før så jeg tenkte kanskje at det første bildet ditt var nettopp det. Jeg synes hvertfall at bildet ser ekte nok ut. Litt kort mann kombinert med ekstra svært dyr blir ofte sånn. Endret 28. desember 2009 av bollerbrus Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Dama til brodern er vokst opp på en gård som lever av kyr Hereford. Viste henne bildet, og hun sier at det er dyr som kan bli så store. Det er visst flere raser som kan bli såpass store, men hun kom ikke på navnet i farta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 @EvenruD Hereford er jo ikke samme rase som denne. Og jeg vet ikke hvilken type dyr som er i førsteposten heller, men det minner meg om en vanlig ku/okse som vi ser til daglig. Og de blir ikke SÅ stor som denne karen! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Mente heller ikke at det var en Hereford. Søker man etter bilder av en Chianina, så ser man også at de kan bli forholdsvis store. Så det er da absolutt mulig at en ku kan bli så stor? Her kan man finne en oversikt over forskjellige raser. Endret 28. desember 2009 av EvenruD Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg fikk sinnsykt lyst på burger når jeg så den oksen. Yummy. Seff ekte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå