Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

DVD-RW fungerer ikke i bilen!

Sondre

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte nylig inn et par DVD-RW CD-plater for å ha musikk til bilen på. Dessverre vil ikke mitt Panasonic bilstereo spille av CD-ene. Når jeg setter platen i, popper det opp "CD -E1-" på stereot før den blir spyttet ut igjen. Er det noen som vet hva problemet er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte nylig inn et par DVD-RW CD-plater for å ha musikk til bilen på. Dessverre vil ikke mitt Panasonic bilstereo spille av CD-ene

Bestem deg nå... DVD-plater er noe helt annet enn CD-plater. ;) To forskjellige systemer. Så når spilleren din gir deg feilmelding, sikker på at det er en DVD-spiller du har? :p

Fungerer platene i DVD-spilleren hjemme?

Uansett, RW-skiver er ikke alltid like velkomment hos noen år gamle spillere uansett format.

Endret av transmedia.no
Lenke til kommentar

Er det en DVD-SPILLER du har? eller en vanlig cd- spiller til bil? Det blir jo vanskelig å spille dvd-plater på en cd-spiller ;)

Og hvorfor ville du ha CD-RW plater?? Vanlige CD-R plater er jo nesten gratis i innkjøp, 189kr for 100stk verbatim, og da har du jo en stund...

Endret av cossiemk1
Lenke til kommentar
Bruker bare å ha 2-3 CD-er om gangen, noe som gjør CD-RW til et bra valg. Hvordan vet jeg om jeg har en DVD-spiller eller en CD-spiller?

Hvis du brenner 2-3 cd-r plater med mp3-filer så har du jo musikk nok for en god stund... 3stk cd-r = 2,1gb med mp3 og det burde jo holde en stund. Eneste forskjellen blir at du må brenne ut en NY cd-r plate når du skal ha noe ny musikk, isteden for å slette cd-rw plata og brenne på den igjen ;)

Cd-r og cd-rw har jo like stor lagringskapasitet, eneste forskjellen er at cd-rw kan slettes og brukes igjen...

Skal du på død og liv ha dyre cd-rw plater, så har dem her: http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:818208;c:100199

Men 10stk cd-rw koster nesten like mye som 100stk cd-r ;)

Endret av cossiemk1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...