Cherger Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg skal brenne en del hjemme lagede DIVX klipp inn på dvd plater som skal spilles av med XBMP. Noen som vet vilket format XBMP/XBOX liker best? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Kommer ikke det an på hvilken type dvdspiller du har i boksen, da? Samsung er vel den minst kresne, men jeg er muligens langt på jordet her. Men hva mener du med 'hvilken'? Mener du hvilken type media (+-), merke (Verbatim, etc) eller filformat (UDF, ISO)? Lenke til kommentar
Cherger Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg mener igrunn alt. Jeg vet ikke har samsung. Det jeg er ute etter er vel om jeg trenger + eller -, skal jeg skrive i UDF eller ISO? ønsker å høre tips hvordan folk har løst dette. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Tja, DVDRHelp har følgende å melde: http://www.dvdrhelp.com/dvdplayers.php?DVD...x&Search=Search (Samsung tar visstnok 'alt') Ellers linker de til Xbox-nettsteder for mer info. Jeg er ingen ekspert på konsoller, så jeg vet ærlig talt ikke. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Såvidt jeg vet har XBOX en 6X Thomson DVD-spiller... i alle fall til jeg bytta den til en annen i min, nettopp for å slippe det problemet med en sær DVD-spiller. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Såvidt jeg vet har XBOX en 6X Thomson DVD-spiller... Åh? Slik jeg har forstått det, er type spiller avhengig av hvilken Xbox-'versjon' man har, altså det er flere ulike typer originalt fra fabrikk. Lenke til kommentar
picachu Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Såvidt jeg vet har XBOX en 6X Thomson DVD-spiller... i alle fall til jeg bytta den til en annen i min, nettopp for å slippe det problemet med en sær DVD-spiller. Er det ikke litt probs ang. å bytte DVD-Spiller da ? Tenker på at kontakten ikke er make som på en konvensjonell PC DVD-Spiller ? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Hehe, neida, det er nok en Thomson (har maken stasjonær DVD-spiller ser du - Drevet er akkurat det samme med samme modellnr og alt.) Det er festet ett konverterings"kit" på XBOX'ens DVD-spiller som du setter på den nye (jeg kjøpte en Pioneer) -- Kan forresten også legge ut noen bilder av hvordan jeg har gjort det når jeg kommer hjem fra LAN'et. Mail meg de som vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå