kleshenger Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Hei Okey, rett på sak. Når jeg prøver å åpne en ( kun en jeg har funnet problemet med ).exe fil får jeg denne feilmeldinge : "Windows får ikke tilgang til den angitte enheten, banen eller filen. Kanskje du ikke har tilgangsrettighet til objektet." Hva kan jeg gjøre for å få fikset dette? edit : Jeg kjører vista 64-bit -Kleshenger Endret 28. desember 2009 av kleshenger Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Prøv å kjør filen som Administrator. Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Jeg har gjort det. Virker som jeg ikke har "rettigheter" over filen ?.. Er det noen andre som har noen innspill? Endret 28. desember 2009 av kleshenger Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 bump Ingen som kjenner til dette problemet?? Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Høyreklikk og sjekk rettighetene på filen. Gjør det samme med andre exe-filer som du får kjørt, og sammenlign alle rettighetene. Hvis du har lastet den ned, last ned på nytt, eller se om du kan laste den ned fra et annet sted. Kan være filen er skadet. Prøv også å lukk ned alle programmer og prosesser som kjøres i bakgrunnen, så du er sikker på det ikke er noen andre programmer som kødder med filen. Ellers prøv å google feilmeldingen din. Endret 29. desember 2009 av MikkelRev Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå