krokstad Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg har hatt en microsoft intellimouse 3.0 en stund nå, har ikke hadd noen problemer med den tidligere, men i det siste har den mistet kontakten med maskinen, den detter ut å kommer tilbake mellom 3 og 2minutt, hvis den ikke detter ut å IKKE funker før jeg restarter, jeg har prøvd med annen mus i usb utgangen og den funker som den skal. Jeg har også prøvd microsoft musa på en annen pc en liten stund, ca 1 times tid, og da har den ikke duttet ut noen gang! NOEN som vet hva som kan være feil? dette er ikke noe morsomt når du er progamer ;-) Lenke til kommentar
Sgt. Blizz Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 kjøp ny mus. din er ødelagt. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 kjøp ny mus. din er ødelagt. || Nei, det tror jeg ikke den er / Jeg har også prøvd microsoft musa på en annen pc en liten stund, ca 1 times tid, og da har den ikke duttet ut noen gang! Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 kjøp ny mus og pc så skal du nok se at problemet forsvinner Lenke til kommentar
kyan Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Bruk ps2 istedet for usb, funker MYE bedre OG det er raskere! seriøst! (Har hatt akkurat samme problemet med usb-mus, ps2 er det eneste som duger foreløpig!) Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Har du prøvd å skifte USB inngang. Prøv en annen ingang og se om problemet forsvinner. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 kjøp ny mus og pc så skal du nok se at problemet forsvinner takk for gode råd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå