Pop-fiske Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Om man driver med klanmatcher og konkurranseturneringer er det ikke XP man tenker på *du`h* Joooh Lenke til kommentar
vonLime Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Har lagt det inn, og angrer ikke. Det eneste seriøse problemet jeg har med spillet sålangt er ekstrem lag. På hvert map, hele tida. Er sikker på at laggen har røvet meg for over 100 kills. Er det noen fix for å slippe laggen? Jeg har totalt 200 timer ingame(på steam, altså inkludert lobby osv), og har fortsatt ikke gått lei. Hvor ser du det? Finner ikke antall timer noe sted i steam? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Jeg har totalt 200 timer ingame(på steam, altså inkludert lobby osv), og har fortsatt ikke gått lei. Hvor ser du det? Finner ikke antall timer noe sted i steam? My profile, på venstre side: Member since:January 22, 2009 Steam Rating:10 Playing time:84 hrs past 2 weeks Call of Duty: Modern Warfare 2 - Multiplayer 84 hrs / 200.5 hrs Timer denne uken/Totalt Det stemmer ikke helt med andre spill, men jeg tror at 200t er ikke langt unna. Endret 3. januar 2010 av Martin HaTh Lenke til kommentar
vonLime Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Fant det ikke jeg Screenshot? Noen som har peiling på hvordan jeg blir kvitt laggen? Har PC med SLI 8800 GT, C2D 8300 og 4 GB RAM, og den dro SP på fullt uten lag, så problemet ligger mest sannsynligvis ikke der. Internett er trådløst og har nettohastighet på 7500 kbit ned og litt under 700 opp. Er det noen tweaks eller patcher jeg kan bruke for å minimere laggen? Lenke til kommentar
teehee Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Det har nok med host å gjøre. Du blir connected til en dårlig host som igjen gir deg dårlig ping som gjør så du lagger. Nettet ditt ser jo ut til å være bra så kan vel ikke være det som gjør det. Har du open NAT? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Trykker du på baracks, så ser du totale playtime (dvs som du faktisk spiller, ikke er i lobby.) Der finner du også hva du må gjøre for å få poeng og gå opp i level Ang lagg er det lite du kan gjøre. Det er fordel om du spiller med venner som er i det minste fra samme land. Da er det større sjangse for at dere blir host og derfor bedre ping på deg. Sitter du kun og spiller mot folk fra Russland med 56k modem, så er laggen et faktum. Hvor mange streker har du til høyre på statsen? Og jeg synes folk syter unødvendig mye! Er det clan man vil spille, er ikke poeng viktig, skal du spille public synes jeg dette systemet virker ganske bra. Du får spilt med venner (ikke slik at noen kommer inn mens andre må vente til det blir ledig), spiller du alene tar det ikke mange sek før du er inni lobby eller spill. Lenke til kommentar
vonLime Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Har fire streker(fullt). Har strict nat, men har UPNP slått på i routeren? Har også åpnet et par porter... Jeg ser på killcam at personen min "løper stillestående". Jeg har derfor flere hundre flere deaths enn kills. Det er så ille at jeg nesten ikke gidder å spille spillet. Når jeg er level 70, gir jeg opp om jeg ikke blir kvitt laggen. Lenke til kommentar
teehee Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Hmm, er ikke sikkert det er så fullt som du vil ha det til. Prøv dette sånn at du får 10 ping bars istedenfor 4. Da ser du mye lettere hvem som er host og hvor bra / dårlig ping du har. Hvis det ikke er host som er grunnen til lagg kan det jo være diverse drivere. Reinstall windows og/eller Oppdatere drivere. Mer enn det vet ikke jeg. Endret 6. januar 2010 av Wabakki Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Har fire streker(fullt). Har strict nat, men har UPNP slått på i routeren? Har også åpnet et par porter... Jeg ser på killcam at personen min "løper stillestående". Jeg har derfor flere hundre flere deaths enn kills. Det er så ille at jeg nesten ikke gidder å spille spillet. Når jeg er level 70, gir jeg opp om jeg ikke blir kvitt laggen. Jeg er ingen ekspert, men spillet er uspillbart for meg dersom NAT står på strict. Her må den være open. Lenke til kommentar
vonLime Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Hvordan blir den open da? Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hvordan blir den open da? Det er noen instillinger på ruteren som gjør det. Hos meg er den stilt inn slik at den er open, men det hender det skjer noe feil slik at den vises som strict, da er det bare å restarte ruteren så er den open igjen. Hvis den alltid står på strict hos deg, så må du søke litt på google eller få kyndig hjelp. Fremgangmåten er litt forskjellig fra ruter til ruter tror jeg. Lenke til kommentar
vonLime Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Iflg IW er forskjellen på Open og Strict at UPNP er på eller av. UPNP er på hos meg, og jeg har åpna alle portene jeg kunne finne på google =/ Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Har du en eller to routere vonLime? Jeg har i utgangspunktet to, men maskinen jeg spiller på har bare en. Jeg har en D-link trådløst og en thomson (tror jeg) NGT router. På NGT routeren, så har jeg skrudd av brannmur og åpnet portene til MW (det var ferdig regel på det i routeren, så vet ikke portene. Kan finne ut hvis du ønsker). Dette hadde jeg måttet gjøre på D-linken også hvis den hadde vært med i regnestykket. Det er også mulig at brannmuren på maskinen din sperrer. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Private match > Invite. +1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Private match > Invite. +1 Greit nok hvis du er mange, 8-12, som skal spille. Men gjennomsnittlig er det kjekkere med "public" spilling, gjerne fylt opp eget lag med kjente på vt! Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Er man som meg og kun spiller Promod(Cod4), vil jeg nok si at Private Match er det beste. Da med clan-matches + CB Lenke til kommentar
vonLime Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Har prøvd å slå av både windows firewall og avast, men hjelper ikke. Har kun én router, og innebygget modem i den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå