geil Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Så bildet, ingenting i veien for å kombinere den med et mørkegrått slips. Men som AnewZ sier er det jo greit å prøve seg frem. Villarous, lommetørklet skal helst komplementere, ikke matche. Det letteste er nok enten helfarget som tar igjen en sekundærfarge i slipset, evt er hvitt aldri feil - selv om det ikke akkurat er spennende. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Selv syntes jeg hvit er en klassiker som er PENT. Så kan du heller ha et slips som er litt mer fancy Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Lærte masse av dress og det som hører til av denne tråden. Takk for deeeh. "mine innlegg" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Rødt slips og rødt tørkle hadde vi hjemme men blir det litt for bryllupaktig? :/ Med hvit skjorte. Lenke til kommentar
geil Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Kanskje litt overmatchet, spørs nyanser og mønstre, men ingenting i veien for å bruke rødt i morgen selv det er mer jule- enn nyttårsfarger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Tenkte ikke til imorgen, men til et ball Det har ingen mønstre. Fargen kan beskrives som kirsebærrødt(?). Blir enten det med tørkle etter noe annet fancy slips uten tørkle Lenke til kommentar
DavidF Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) mhm, jeg og er mer fan av smale, ser altfor mange med skikkelige store slips, mye penere med smalt og elegant, hvit skjorte eller mørke blå ? : ) Endret 2. januar 2010 av DavidF Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Vurderer å kjøre svart skjorte og V neck genser under dressen. Er det noe særlig? Hvis ja, med eller uten slips/sløyfe. Blir vel litt rot med slips kanskje, siden V neck gensern ikke har så stor åpning i halsen. V neck: I en annen farge selvfølgelig. Lenke til kommentar
Casablanca Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 V-neck under dress på ball tror jeg kommer til å funke dårlig. Tviler også på at det kommer til å se spesielt bra ut. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Tja, v-hals under dress kan se meget bra ut det! Men på ball? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ball er formelt, og v-hals under dressen gjør dressen mindre formell. Det er fashion faux pas deluxe. Endret 7. januar 2010 av fkm Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Enig med herr fkm her, det ser bra ut til vanlig, dersom det ikke er så formelt, men ikke på ball. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Oisann, glømte å nevne at den ideen var til fest der temaet er "sexy". Hvilket var litt vanskelig syns jeg Hadde kjørt vest og hvit skjorte, men vest har jeg ikke og tror ikke det er helt hipp på meg heller.. :| Men da vet jeg at V neck og dress + ball = fyfy! Endret 7. januar 2010 av Slettet+23asd4f Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Du kan gå i tanga. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Har nok ikke det heller liggende i skapet. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Dress, uten skjorte. Da bliru sexy, gutten min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå