Gå til innhold

PL: 30.12.09 v Portsmouth, Fratton Park

invalid_user

Portsmouth - Arsenal  

13 stemmer

1. 1. Arsenals beste spiller?

• Bacary Sagna
      0
    • William Gallas
      0
    • Thomas Vermaelen
      0
    • Armand Traoré
      0
    • Aaron Ramsey
      0
    • Alexandre Song
      9
    • Abou Diaby
      1
    • Samir Nasri
      2
    • Eduardo
      0
    • Andrey Arshavin
      0
    • Tomas Rosicky (sub)
      0
    • Craig Eastmond (sub)
      1
    • Carlos Vela (sub)
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man, hørte Song scorte og gikk og rewindet det på Sky boksen og så det. Song prøvde jo på litt morsomme ting for å gå selv. Ballen gikk ut til Nasri og Song bare venter i feltet helt alene og peker. Herlig ball av Nasri og syyyk heading. Er bra Song er ute mot oss, selv om det hadde vært gøy å se han i London på Emirates når jeg er der.

Lenke til kommentar

Godt utført kamp av oss, veldig fornøyd. Vi møter et lag som er dritdårlig defensivt og med null ballpress, det skal sies. Men likevel vil jeg si at vi spiller godt, og 4 mål er jeg godt fornøyd med. Herlig at Song fikk seg et mål også. Vanvittig spiller. Kan ikke huske sist han ikke hadde en veldig god kamp for oss.

Lenke til kommentar
Godt utført kamp av oss, veldig fornøyd. Vi møter et lag som er dritdårlig defensivt og med null ballpress, det skal sies. Men likevel vil jeg si at vi spiller godt, og 4 mål er jeg godt fornøyd med. Herlig at Song fikk seg et mål også. Vanvittig spiller. Kan ikke huske sist han ikke hadde en veldig god kamp for oss.

Mot Chelsea?

Lenke til kommentar

Mot Chelsea?

Han var vel en av Arsenals beste i den kampen? Han er i hvert fall syk. Kommer nok til å savne han i januar.

Lenke til kommentar

West Ham i FA Cupen er det vel.

Song ble kåret til banens beste av Sky, så intervjuet. Den fyren er DA BOMB. :)

Song ble byttet ut i pause (veldig dumt av Wenger) mot Chelsea uten at han nødvendigvis var dårlig. Wenger tenkte nok at det var greit nok å ta ut en defensiv spiller siden dere lå under 0-2 men Song er jo ikke akkurat defensiv heller. Song kommer til å bli savnet stort i de nesten kampene, føler jeg. Vi får nå se.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Almunia: Har to blemmer idag, begge på innlegg. Det har blitt en vane fra den kanten og det er ikke rart forsvaret ser ut til å ha dårlig selvtillit når det gjelder egen keeper. Ellers lite å gjøre. 5.5

Sagna: Er eksepsjonell defensivt. Kommer på gode løp offensivt og får slått noen brukbare innlegg idag, selv om de fremdeles bør bedres. 6.5

Gallas: Har en situasjon der han på 2-0 plutselig finner ut at han vil spille spiss. Skaper litt utrygghet i laget når stopperne våre går så mye fram som de gjør, og idag var Gallas litt i overkant. Ellers god som vanlig. 6.5

Vermaelen: Utstråler en voldsom autoritet og trygghet som gir ringvirkninger i resten av fireren. Trygg og god kamp. Kaptein neste sesong? 7

Traore: Begynner virkelig å legge inn et seriøst bud på venstrebackplassen! Noen pasningsfeil er det, men har en vanvittig fart som gjør det klin umulig for vingen å komme rundt. Offensivt er han vår beste back og det med god margin. 7

Diaby: Fenomenal førsteomgang. Har lært seg å bruke fysikken sin godt, og virker umulig å ta fra ballen. Inviterer konstant til løp inne i boksen, og mister ballen mindre enn før. I andre trekker han seg litt mer tilbake, og lar Ramsey ta over ballen.7

Song: Gi faen i ANC Alex. Vi trenger deg her. Nok en blinder. 8

Ramsey: Beste kampen til gutten sålangt i Arsenal. Dominerer midtbanen på en måte som skal være uhørt for en så ung spiller på bortebane. Slår lekre pasninger og er god i gjenvinningsfasen. Perlemål. 7.5

Nasri: Nasri er såvidt jeg kan se den eneste spilleren som lider under 4-3-3. Han var bedre på venstre i 4-4-2. På vingen går han innover hver gang, og det blir for lett å finne ut av for forsvaret. La han prøve seg på midten. Kvalitetene er der i bøtter og spann, etter RvP den spilleren som er best med ballen i beina. Han spiller ikke dårlig, for all del, men han mistrives i posisjonen. Fin avslutning på målet. 6.5

Arshavin: Er ikke venn med ballen i det hele tatt for andre kamp på rad. Det er nesten latterlig å ha en så liten mann som ensom spiss i Premier League. Er en lek for stopperne å skubbe han ut av balanse. Spiller svakt store deler idag, og har alt for mange personlige feil. Til tider bra i andre. 5

Eduardo: Et bingomål på frispark endrer ikke at han er ute av form. Virker som om han har konstant dårlig tid og bruker for mange touch inne i 16-meteren. Rart å se han så desillusjonert foran mål. I spilldelen er han brukbar, men der har vi mer enn nok kvalitet. Klarer ikke det han blir satt til, å omsette angrep i scoringer. 6

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...