bjaesp Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 To bilder jeg tok ved Melsvannet. Kritikk mottas her også Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg synes flare'en ødela begge bildene. Motivet på første bilde er bra, men utførelsen litt dårligere. Prøv å vinkle kameraet slik at du unngår solen midt på objektivet. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Heisann Bilde 1 er ikke noe annet enn pent vær for meg uten og ha vært der, og i så fall ødelagt av solen for min del. Bilde 2 kansje det er noe her, men solen ødelegger alt, og tar all oppmerksomhet... Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Om du legger handa over sola på førset bilde,så blir bildet dobbel så fint. Det skaper en mere stillhet eller ro på en måte, og et mye vakrere naturlandskap. Min menig Prøv og crope bilde eller hva det heter,så du tar bort sola,så legger du det ut på nytt. Lenke til kommentar
bjaesp Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Om du legger handa over sola på førset bilde,så blir bildet dobbel så fint. Det skaper en mere stillhet eller ro på en måte, og et mye vakrere naturlandskap. Min menig Prøv og crope bilde eller hva det heter,så du tar bort sola,så legger du det ut på nytt. Syns du dette ble bedre da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå