Sexylubben Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hei, Jeg lurer på å bestille en nokia 5800 xpressmusic fra utlandet, og lurer på om jeg da kan skifte skrivespråk etc. til norsk slik at jeg kan bruke Æ,Ø,Å ? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Du kan endre produktkode for deretter å kjøre Nokia Software Update og få norsk språk. Dette bryter garantien. Bruk Nemesis Service Suite for å endre produktkode. Se her etter norske koder, det ser ut til at følgende koder stemmer for blå og rød: 0578404: 5800 RM-356 Norway CV B_COLOR (BLÅ) 0578315: 5800 RM-356 Norway CV R (RØD) http://www.nokiausers.net/forum/nokia-5800...duct-codes.html Gjentar at dette bryter garantien! Lenke til kommentar
Sexylubben Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Takk Lenke til kommentar
Sexylubben Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Du kan endre produktkode for deretter å kjøre Nokia Software Update og få norsk språk. Dette bryter garantien. Bruk Nemesis Service Suite for å endre produktkode. Se her etter norske koder, det ser ut til at følgende koder stemmer for blå og rød: 0578404: 5800 RM-356 Norway CV B_COLOR (BLÅ) 0578315: 5800 RM-356 Norway CV R (RØD) http://www.nokiausers.net/forum/nokia-5800...duct-codes.html Gjentar at dette bryter garantien! Hva med den svarte? Trenger den svarte versjonen sin egen kode også da? Lenke til kommentar
Sexylubben Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Ok, har fått telefonen og har prøvd å skifte kode men NSS, men det fungerer ikke helt. Går innpå NSS, Jeg plugger i, trykker det søke-ikonet, og den lista fylles med info. Så går jeg på phone og trykker scan, "searching for product.......Error!" Skal jeg ha noe driver i tilleg til det programmet? for det kommer et vindu med instruksjoner om å installere en usb driver. Prøvde en annen måte som var å bruke Jaf ellerno. Gjorde allt riktig til jeg kom til NSU- delen. Den ville ikke oppdatere telefonen. Hva skjer? Endret 7. januar 2010 av Sexylubben Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 hva slags kabel trenger man til dette programmet? egen flashekabel eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå