Rubenevo Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg lurer på e ting jeg har sett på forumet og sett at det er in del som snakker om å deffe. Hva er egentlig det? Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Å få ned kroppsfett med minst mulig tap av muskelmasse. Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 ok takk. Det er en ting til, hva er bulking og når bør man gjøre deffing og bulking? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Bulk er vektøkning. Det gjør du når du skal øke i styrke og muskelmasse. Altså, spise flere kalorier enn du forbrenner og drive en form for styrke trening (powerlifting, strongman, osv osv osv) Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Når bør man gkøre det? og hva er det lurest å spise til daglig? Jeg er 13 år er 159 cm høy og veier 42,3 kilo, er det bra? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Spis normal mat, brød med kjøttpålegg, ordentlig middag og drikk melk. Du vil vokse veldig mye de neste årene, så hold deg i aktivitet og spis sunn mat du Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg ser at det er mange som snakker om kalorier. Er det noe spesielt jeg skal spise for å få inn nok av det? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå