Rubenevo Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Har noen noen øvelser for å få bort fett? jeg er ikke så fornøyd med magen, baksiden av låra og litt på armene. Vil helst ha svar fortest mulig hvis det er mulig. Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Det er mulig du må gjøre endringer i matvarene/vanene. Du må bruke mer enn du inntar. Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 hva bør jeg spise til frokost lunsj og sånne ting for å få inn det jeg trenger? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Som kenneth199 sier, du må kvitte deg med mer energi enn du får inn. Viss du tar en joggetur, der du har forbrent 350 k.cal. Så går du ikke ned i fett prosent viss du spiser 350 k.cal etter treningen eller seinere på dagen. Men jeg så du skrev i en tidligere tråd at du veide 43 kg. Det er veldig lite, og du må huske på at du utvikler deg VELDiG mye på 3 - 4 år. Så hadde jeg vært deg ville jeg holdt meg i aktivitet og spist normalt. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 1: Finn ut hvor mye kalorier du bør inta om dagen 2: Kutt ut %20 av kaloriene 3: Sett opp kostholdet ditt, du skal ikke ha for lite kalorier og du skal heller ikke ha for mye 4: Kom deg ut og driv med en form for kardio, 3-5 ganger i uken. Intervaller funker ganske bra. Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Du vil miste fett og bygge muskler? ikke lett med tanke på at du er nybegynner... Lenke til kommentar
Pollador Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Du vil miste fett og bygge muskler? ikke lett med tanke på at du er nybegynner... Det er faktisk da det er lettest. Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Du vil miste fett og bygge muskler? ikke lett med tanke på at du er nybegynner... Det er faktisk da det er lettest. Han må jo velge mellom kalorioverskudd og kaloriunderskudd? isåfall må han f.eks drive med kardio i tillegg, noe som jeg tipper han ikke vet hva er. Lenke til kommentar
Pollador Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Du vil miste fett og bygge muskler? ikke lett med tanke på at du er nybegynner... Det er faktisk da det er lettest. Han må jo velge mellom kalorioverskudd og kaloriunderskudd? isåfall må han f.eks drive med kardio i tillegg, noe som jeg tipper han ikke vet hva er. Han trenger ikke å drive med kardio i tillegg. Når han er såpass ung og nybegynner kan han øke i muskelmasse samtidig som han senker fettprosenten (til en viss grad). Avhengig om han er tynn eller tykk kan han entet prøve å gjøre en "recomp" (spise vedlikeholdskcal) hvis han har litt høy fettprosent med har ganske lite muskelmasse, eller bare prøve å øke i vekt med et kcaloverskudd. Det spesielle er at han kan komme unna med en veldig lav øknink i fettprosent når han går opp i vekt pga. alder og det at han er nybegynner. Økt muskelmasse og vedlikehold av fettprosenten vil gjøre at fettprosenten blir lavere. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Alle nybegynnere får en liten kick i starten alikevel de ikke har kalorioverskudd. Dette er fordi de aktivererer musklene, fyller de med vann osv. Slik at de blir sterkere og större, men det er bare en kort stund. Så man kan nok si at man kun aktiverer musklene, gir de den kraften de egentlig har, ikke bygger. Har hört at bodybuildere tar lengre pauser for å få denne kicken på nytt.(?) Har dere ikke opplevd at dere ikke har trent på lenge og blir litt mindre, og iallefall svakere. Men så fort du begynner, tar du raskt igjen det? Endret 29. desember 2009 av Sebbe Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Han må jo velge mellom kalorioverskudd og kaloriunderskudd? isåfall må han f.eks drive med kardio i tillegg, noe som jeg tipper han ikke vet hva er. du har rett jeg vet ikke hva det er! 1: Finn ut hvor mye kalorier du bør inta om dagen2: Kutt ut %20 av kaloriene 3: Sett opp kostholdet ditt, du skal ikke ha for lite kalorier og du skal heller ikke ha for mye 4: Kom deg ut og driv med en form for kardio, 3-5 ganger i uken. Intervaller funker ganske bra. hvor mye skal jeg ha inn når jeg er 13 år veier 42,3 kilo og er 159 høy? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) WWW (Altså.. WORLD WIDE WEB) Ta deg en titt her - http://www.bcm.edu/cnrc/bodycomp/bmiz2.html Endret 29. desember 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Nu får du snart roe ned den E-penisen din Pijus. Jeg husker når du var her og var nybegynner med ditt curl/flyes program. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Men jeg spurte ikke så mye som denne karen. Etter å ha lest noen par dusin bøker så har jeg nok blitt et hode klokere Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) jeg er 13 år 159cm 42,3kg Endret 29. desember 2009 av Rubenevo Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Men jeg spurte ikke så mye som denne karen. Etter å ha lest noen par dusin bøker så har jeg nok blitt et hode klokere Nei, istedet fikk du enormt mye hjelp, fordi du gjorde så mye feil. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Jeg spurte ikke så mye nei, så jeg fikk ikke så enormt mye hjelp nei. Jeg begynte å lese rundt, kjøpte meg noen par bøker, trakk hypoteser og fant ut konklusjoner. Sant at jeg var nybegynner i starten ja, du har også vært nybegynner. Men i forhold til TS, så spurte jeg ikke så mye. Endret 29. desember 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå