mandela Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Lurer på hvorfor mine anmeldelser i prisguiden er synlige dersom jeg søker på navnet mitt på google når jeg valgte å poste disse anonymt. Noejeg har gått glipp av? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Det var en bug med nylanseringen, men skulle vært raskt fikset. Utviklerne har fått klar beskjed om dette, det er fullstendig uakseptabelt at slikt skal skje selv om det ikke akkurat er snakk om sensitive ting her. Ønsker man å være anonym så skal man få være anonym. Google ble vel også kontaktet for å få vekk det som lå i historikken i søkene deres. Men som nevnt, send en e-post til [email protected] om du ser at ditt navn er synlig på Prisguide.no (dvs om det gjelder mer enn i google-søk). Lenke til kommentar
mandela Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Takk for svar Dotten, ble litt overrasket når jeg så at mine relativt gamle anmeldelser dukket opp i google søket. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg ser fortsatt søkene tilgjengelige på google, er det noe som kan gjøres med det Dotten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg