Zeppo Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg vurderer å kjøpe Sapphire Radeon 9000 PRO AIW 64 MB. Jeg skal bruke dette til videoredigering, litt spilling og eller vanlig kontorbruk. Noen som har synspunkter? Eventuelt andre forslag? Lenke til kommentar
capy Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 har andre forslag: i stedet for "Noen med peil!?" i emnefeltet, så kan du jo skrive hvilket kort du skal ha og om det er bra til spilling og videoredigering. da vil du nok få flere svar. bare et lite tips. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg har ikke testet kortet selv, kun et Radeon 9000 uten TV modul. I alle tester jeg hat sett av kortet, så får det bra score. Selvsagt vil spillytelsen ikke være i nærheten av 9500 eller 9700, men direkte dårlig er det jo ikke. I denne testen på Toms Hardware Guide ser man hvordan 9000 gjør det i test sammenlignet med andre grafikkort. Jeg har selv et GF4200 kort og et Pinnacle TV Pro kort. Det fungerte ganske bra med Windows 2000, men med Windows XP ble det mye kluss med installeringen. Jeg vil anta at når alt er samlet på ett kort, vil det bli mindrte slike problemer. PCI porten vil også få mindre å gjøre. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Ville ikke det vært bedre med et kort med 128 mb minne? Lenke til kommentar
gustav Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Det sies at man får hva man betaler for. Dette er et helt greit kort å bruke til viedoredigering. Lenke til kommentar
Zeppo Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Hvor for har jeg eventuelt bruk for 128 mb minne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå