Gå til innhold

[Løst]trenger hjelp med Radeon HD 5970


gamer949

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg nytt skjermkort men det er så mange valg: XFX, club3d, HIS, Sapphire, powercolor og MSI. Er det noen som kan forklare forskjellen på disse merkene. Jeg har bare funnet en butikk som har PowerColor Radeon HD 5970 på lager, de vil ha 4999,- inkl frakt. Er det noen som har erfaring med powercolor?

 

Og jeg vil gjerne vite om noen vet om andre forhandlere som har dette kortet på lager?

Endret av gamer949
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De er som regel helt like, bortsett fra at noen pleier å legge med mer/mindre ting i esken, som spill eller lignende og at de har klistra logoen sin på kortet. Dog det finnes også varianter som kan være overklokket eller satt på en annen vifte enn hva som er standard. Dog av 5970 korta så har vel alle produsentene til nå prikk like bortsett fra logoen og litt avvik i innhold i eskene kanskje.

Lenke til kommentar
De er som regel helt like, bortsett fra at noen pleier å legge med mer/mindre ting i esken, som spill eller lignende og at de har klistra logoen sin på kortet. Dog det finnes også varianter som kan være overklokket eller satt på en annen vifte enn hva som er standard. Dog av 5970 korta så har vel alle produsentene til nå prikk like bortsett fra logoen og litt avvik i innhold i eskene kanskje.

Takk for svar Nitius

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...