Gå til innhold

Nokre nye artistar i metalcore/melodisk metall sjangeren?


4588pkdkrikue5c

Anbefalte innlegg

Hei,

Eg byrjer å bli ganske så lei av det eg høyrer på, og har lenge prøvd å finne nokon nye artister som fenger meg. Men det er ikkje så enkelt å berre nytte last.fm og liknande tjenester til slikt. Eg treng konkrete dømer på artister eg bør sjekke ut. Kan med fordel vere på spotify, så kan eg eventuelt høyre kva eg tykkjer. Eller YouTube.

 

Eg kan vel byrje med å nemne nokon av dei artistene eg høyrer mest på for tida, så dei får ein pekepinn på kva eg tykkjer om.

Høyrer mykje på Killswitch Engage, In Flames, og liknande. Men problem er at det bler utruleg likt når eg trykker på liknande artister på Spotify. Har óg nettopp fått tips av nokon vener om Skillet (som eg tykkjer speler bra, men erger meg litt over at er kristne), og ikkje minst Dead By April. Kva sjanger nærmer eg meg då? Meir emo liknande, eller?

Dead By April syns eg verkeleg er fett, og Killswitch Engage har i fleire år vært nokon eg tykkjer svært godt om. Den nye stilen deira tykkjer eg imidlertid ikkje er like god som før, eg savner dei opne gode refrenga med rein vokal, og melodiske riff. Til dømes My Curse. Herleg song, men byrjer å bli litt lei den no.

 

Så, kjære forumvener og metalhovuder (kunne ikkje dy meg i å omsetje den siste der til nynorsk) - har dei nokon tips? Artister eg bør sjekke ut?

 

Eg veit ikkje om det er noko samletråd for anbefalinger, men eg håper det er greitt å lage si eiga, då det ikkje er så lett å få svar på ting i dei store.

 

Redigert: Skrivefeil.

Endret av steffenz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...