bru Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Hei å hopp har egentlig ikke holdt på med overklokking siden det ble byttet ut Crystaller på 486 kort som ble Kjølt ned med Peltier. Mitt problen er at jeg Veeenter på P4 2,8 eller 3 med FSB 800 Jeg har Twinx 1024 Pc 3200 Ram . Har tenkt å Bruke Boxed vifta til 1800 prosessoren så lenge jeg må vente på ny CPU. HK har en funksjon som lar deg sette prosessoren i stepp på 5 10 20 30 % overklokking kan jeg feks øke med 10-20 prosen her uten å blåse prosessoren? Eller er det bedre å gjøre dette manuelt. Kunne tenke meg CA 2GH i vente tiden Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Tror jeg ville klokket manuelt med FSB på den prossesoren der ja.Hvis det er en Northwood CPU du sitter med der,kan du komme svært langt.Vil tror at du greier kanskje 2,4-2,6 med boxed.Hvis det er en Willamette kommer du ikke noe særlig langt,da vil jeg tror du stopper rett forbi 2Ghz. Lenke til kommentar
bru Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Thanks!! Skal prøve å leke litt med den Det er en Nortwood Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Men P4 800 mhz er god for SINNSYKT høye hastigheter. Regn med 4Ghz+++. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå