RainbowLady Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hadde vært artig å ha med hvorfor de ble nominert også, på selve nominasjonslisten. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Herrejesus så mange serier som er blitt nominert. NCIS? 7th Heaven? Ærlig talt. Alternativene burde være "Studio 60" og "Jeg har ikke sett Studio 60". Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Herrejesus så mange serier som er blitt nominert. NCIS? 7th Heaven? Ærlig talt. Alternativene burde være "Studio 60" og "Jeg har ikke sett Studio 60". Innrøm det. Du ser på 7th du også. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg vil gjerne nominere The Outer Limits new series selvom det aldri kommer til a vinne. Det var sju sesonger med masse originale historier. Ellers av de som kan vinne sa vil jeg si 24 eller Dexter ligger hoyt oppe. Og kanskje Lost, kommer an pa hvordan den ender. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Herrejesus så mange serier som er blitt nominert. NCIS? 7th Heaven? Ærlig talt. Alternativene burde være "Studio 60" og "Jeg har ikke sett Studio 60". Innrøm det. Du ser på 7th du også. Jeg har sikkert sett 50 episoder med 7th Heaven, og det er nettopp derfor jeg protesterer^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Edit: Må tenke litt. Endret 30. desember 2009 av Lemon Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Aldri hørt om Studio 60, men jeg synes 7th Heaven er bra Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Herrejesus så mange serier som er blitt nominert. NCIS? 7th Heaven? Ærlig talt. Alternativene burde være "Studio 60" og "Jeg har ikke sett Studio 60". NCIS er da ikke på listen? Og 7th heaven er noe av det tristeste jeg vet om. Men når folk nominerer, så kan jeg ikke komme med min personlige mening her.... (Outer Limits og Deadwood er lagt til.) Endret 30. desember 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
hean Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Det er jo så mange at vi nesten burde stemme i 2 omganger.... omstemming av alle topp 10 for eksempel. Det er noe jeg frykter, og det er at mange serier som går nå kommer veldig høyt opp kun fordi de går på TV akkurat nå. Husk folkens, det vi skal stemme på er tidenes beste.... ikke årets, eller fjorårets beste!! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Ja, tenkte å dele opp. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Siden det er såpass mange serier, kunne man vel først delt dem inn i 4 puljer, som så ble til 2, eller hoppe rett til en siste der man kårer vinneren Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Det høres ikke dumt ut. Har fiksa linker på noen i førstepost nå, og årstall serien gikk/ble lagd. Orker ikke ta alle i kveld. Endret 30. desember 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Siden det er såpass mange serier, kunne man vel først delt dem inn i 4 puljer, som så ble til 2, eller hoppe rett til en siste der man kårer vinneren I fare for at en meget god serie kan forsvinne i "første runde" så kunne man heller tatt en stor avstemning med alle, og sila ut de fleste, ogås stått igjen med 10+ serier. Sånn at man unngår at foreksempel Lost og Sopranos havner i samme gruppe og en av dem faller ut, mens i en annen gruppe så går Hotel Cæsar videre fordi det ikke var like høyt nivå der. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Ja, det er enda bedre, egentlig.. En stor runde først, med alle, så de 15 beste eller noe som er igjen i en finale. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hadde det hypotetisk sett vært ulovlig/dårlig gjort om jeg rekrutterte alle facebook-vennene mine til å stemme frem Home and Away? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Hadde det hypotetisk sett vært ulovlig/dårlig gjort om jeg rekrutterte alle facebook-vennene mine til å stemme frem Home and Away? Vel, siden serien er så rævva, ja. Lenke til kommentar
hean Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 I fare for at en meget god serie kan forsvinne i "første runde" så kunne man heller tatt en stor avstemning med alle, og sila ut de fleste, ogås stått igjen med 10+ serier. Var det jeg og mente, mener det er den beste løsningen men så ut som jeg ble nedstemt litt lengre opp her... Det er jo så mange at vi nesten burde stemme i 2 omganger.... omstemming av alle topp 10 for eksempel. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hadde det hypotetisk sett vært ulovlig/dårlig gjort om jeg rekrutterte alle facebook-vennene mine til å stemme frem Home and Away? På en måte ja. Men på den annen side så er Home and Away en dritbra serie da så Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Det var jævla mange dager til nomineringen var ferdig, har vi ikke nevnt samtlige serier noensinne nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg