Gå til innhold

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie" [Nominasjonstråd]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herrejesus så mange serier som er blitt nominert. NCIS? 7th Heaven? Ærlig talt. Alternativene burde være "Studio 60" og "Jeg har ikke sett Studio 60".

NCIS er da ikke på listen?

Og 7th heaven er noe av det tristeste jeg vet om. Men når folk nominerer, så kan jeg ikke komme med min personlige mening her....

(Outer Limits og Deadwood er lagt til.)

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Det er jo så mange at vi nesten burde stemme i 2 omganger.... omstemming av alle topp 10 for eksempel.

Det er noe jeg frykter, og det er at mange serier som går nå kommer veldig høyt opp kun fordi de går på TV akkurat nå.

Husk folkens, det vi skal stemme på er tidenes beste.... ikke årets, eller fjorårets beste!!

Lenke til kommentar
Siden det er såpass mange serier, kunne man vel først delt dem inn i 4 puljer, som så ble til 2, eller hoppe rett til en siste der man kårer vinneren

I fare for at en meget god serie kan forsvinne i "første runde" så kunne man heller tatt en stor avstemning med alle, og sila ut de fleste, ogås stått igjen med 10+ serier.

Sånn at man unngår at foreksempel Lost og Sopranos havner i samme gruppe og en av dem faller ut, mens i en annen gruppe så går Hotel Cæsar videre fordi det ikke var like høyt nivå der.

Lenke til kommentar
I fare for at en meget god serie kan forsvinne i "første runde" så kunne man heller tatt en stor avstemning med alle, og sila ut de fleste, ogås stått igjen med 10+ serier.

Var det jeg og mente, mener det er den beste løsningen men så ut som jeg ble nedstemt litt lengre opp her...

Det er jo så mange at vi nesten burde stemme i 2 omganger.... omstemming av alle topp 10 for eksempel.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...