CypheroN Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Btw, hva vet du om jeg har sett serien eller ikke? Det virket som du ikke hadde sett den, og at du bare nominerte den fordi GoreGalore ville det. Men har du sett den da? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Arrested Development og Twin Peaks er med? Da sier jeg meg fornøyd. Men likevel nominerer jeg Curb Your Enthusiasm. Endret 30. desember 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Har sett den ja, men tror ikke den får noen stemmer over tidenes beste TV-serie. I hvert fall ikke av meg. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg har sett alle episodene (som er utgitt på dvd) minst tre ganger, og filmen to ganger. Tidenes morsomste! Men rent kvalitetsmessig setter jeg Freaks And Geeks et øøøøøørlite hakk over. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg har sett alle episodene (som er utgitt på dvd) minst tre ganger, og filmen to ganger. Tidenes morsomste! Men rent kvalitetsmessig setter jeg Freaks And Geeks et øøøøøørlite hakk over. har du sett Twin Peaks? Din bror har vel prøvd å prakke det på deg? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Da tar jeg og nominerer King of Queens. Er jo herlig genialt. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Da tar jeg og nominerer King of Queens. Er jo herlig genialt. Det har jeg nominert alt Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 The Prisoner (1967-utgaven) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Kan trådstarter linke til imdb under hver av seriene? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Da tar jeg og nominerer King of Queens. Er jo herlig genialt. Det har jeg nominert alt Leita og leita på lista men fant den ikke xD Begynner vel å bli svaksynt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Oh, jeg slenger også med Its Always Sunny in Philadelphia etter jeg så "Dees dating a retarded person" i natt. Dayman - ah ah aaah! (syng med, folkens!) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Sorry, kun EN nominasjon per bruker! The Prisoner og Firefly er lagt til. IMDb-linker kan jeg fikse i natt/kveld. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Liker man surrealisme og serier der ingenting blir forklart rett fram bør man se the prisoner. Minner litt om Twin Peaks, klar progresjon mot forfall og stor utvikling fra første til siste episode. + man får et helt annet forhold til værballonger etterpå. (Forøvrig var det The Prisoner som var inspirasjonen bak number six i BSG) Lenke til kommentar
Coa Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Er det ingen som har nominert Flight of the Conchords? Overaskende Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg har sett alle episodene (som er utgitt på dvd) minst tre ganger, og filmen to ganger. Tidenes morsomste! Men rent kvalitetsmessig setter jeg Freaks And Geeks et øøøøøørlite hakk over. har du sett Twin Peaks? Din bror har vel prøvd å prakke det på deg? Hehe. Han har anbefalt det, men jeg har ikke fått sett det enda Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Er det ingen som har nominert Flight of the Conchords? Overaskende Er det en nominasjon? Du har vel ikke nominert før. Litt vanskelig å holde styr på men.. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Cyph, du kan vel skrive opp hvem som har nominert de ulike seriene, slik at vi ikke har noen som sniker seg til en nominasjon ekstra. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Meh, kanskje. Har sånn ca. peiling på hvem som har. Dobbeltsjekker alltid uansett. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Mye bra nominert, men hva skjer med at Deadwood ikke er på lista?. Jeg nominerer den da siden mange av mine andre favoritter er der ifra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg