Fløyelsbøtte Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Smaken er som baken... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 battlestar Galactica (remake) beste serien jeg har sett Allerede nominert. Hotell i Særklasse/Fawlty TowersThe Cosby Show Bare småunger her som ikke vet om de virkelige gode seriene. Du kan bare nominere en serie. Så du må velge mellom Fawlty og Cosby. Som en liten digresjon og spørsmål, er det ikke litt rart at nesten alle disse seriene er mindre enn 20 år gamle? Og av disse er det en overvekt av serier som ikke var påbegynte før etter år 2000. Er det bare mangel på kunnskap / eller historieløshet fra forumbrukerene, eller er vi inne i den definitive gullalderen for serier? Uten å ha sjekket, ser det ut som ca 1/3 av seriene på listen per nå fortsatt er aktive, hvor riktig er det at disse skal og kan bedømmes etter samme målestokk som de som er ferdige? Som en annen digressjon, hvordan skal langtgående, episodiske serier som X-files, A-team, Family Guy eller Two and a half men dømmes sammen med Generation Kill og Band of Brothers, som på mange måter kun er lange filmer, og som aldri vil bli mer enn én sesong, én historielinje. Det er problemet med serier, deres natur innad er så ulik, i motsetning til hvordan filmer holder seg innenfor mellom 1,5 - 4 timer, ferdig med det. Hvor går grensene mellom en langfilm som blir delt i biter, miniserie og vanlig serie? Skjønner hva du mener. Selv er min favorittserie Twin Peaks, som er 19 år gammel. Synes ALLE burde se det.. Hva det angår miniserie-diskusjonen, så ville jeg bare ta alt under samme kam.. Slik ble det bare. (Andre nye nominasjoner er lagt til.) Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Har bare 2 episoder igjen av Twin Peaks + filmen. Gruer meg til det er over. Indeed en av tidenes beste serier. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Slutten er veldig bra. Veldig intenst og ja... skummelt. Ingen annen serie eller film har fått hjertet mitt til å hoppe så mye. Endret 30. desember 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Gleder meg xD, har du sett filmen? Holder den seg på nivå med serien? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Har ikke sett filmen. Fullførte serien i natt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Jeg nominerer Home and Away fordi livet mitt ville vært tomt uten. +1! EDIT: En annen måte å si "mine innlegg" på. Endret 30. desember 2009 av Latias Lenke til kommentar
siggii Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Frustrerte fruer...?=) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Desperate Housewives er lagt til. Endret 30. desember 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Venter fortsatt på at disse to karene skal bli nominert: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Da nominerer jeg Beavis and Butt-head. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Venter fortsatt på at disse to karene skal bli nominert: Selv savner jeg disse to seriene Se filmen hos Youtube Da nominerer jeg Beavis and Butt-head. Så du synes det er tidenes tv-serie? MAn skal ikke nominere alle seriene man vet om heller, eller de som andre vil man skal nominere :/ Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Da nominerer jeg Beavis and Butt-head. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Da nominerer jeg Beavis and Butt-head. Så du synes det er tidenes tv-serie? MAn skal ikke nominere alle seriene man vet om heller, eller de som andre vil man skal nominere :/ *host host* Men få gjerne noen til å nominere, hehe.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Ja, men det virker ikke som du har sett serien GoreGalore nevnte engang. Og da blir det litt feil. Men skriver den opp da. Kan ikke ha noe forskjellsbehandling. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Faen så teit. Who? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Men skriver den opp da. Kan ikke ha noe forskjellsbehandling. Best for deg. Btw, hva vet du om jeg har sett serien eller ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg