eXtreme-501 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 How i met your mother Lenke til kommentar
MRN Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 The West Wing (Noen andre får nominere Babylon 5) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Macgyver,lett EDIT: Ops,var det kun en serie man kunne stemme på ? Nei, du nominerer serier så kommer poll etterhvert. How i met your mother Den er allerede nominert. De nyeste forslagene er nå på listen. Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 At Mad Men, Rome, britisk The Office, Extras og Studio 60 ikke er på lista får vi bare se bort ifra nå, selv om de er på nivå, om ikke bedre enn mye som allerede står. Men utelatelsen av Six Feet Under er en fundamental mangel. Dette må derfor være min nominasjon. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Enig i at det er rart at ikke Mad Men og Office UK er der. Rome har jeg ikke sett. 24 og Six Feet Under er oppført. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Blir ikke enkelt å velge, men jeg har plukket ut tre serier som er mest aktuelle for meg å stemme på. Men vi stemmer vel bare på en serie hver... Er "Party of Five" nevnt? Var ikke det en ganske populær serie? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Top Gear! Ingen over, ingen ved siden av! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Top Gear! Ingen over, ingen ved siden av! Er allerede nominert. Blir ikke enkelt å velge, men jeg har plukket ut tre serier som er mest aktuelle for meg å stemme på. Men vi stemmer vel bare på en serie hver... Eller skal vi dele inn i to (eller tre puljer) og lage semifinale/finale, etc? Flere å stemme på, og mer spennende. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Las vegas. Mye underholding og gode skuespillere. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Vi får se og vurdere det frem til datoen. Blir litt mye mas med så mange forskjellige i én poll også. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Er så mange gode tv serier, blir litt kjipt å bare kunne stemme på 1 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Vil bare berømme leserne her for å ha valgt godt. Top Gear, Entourage og The West Wing på lista? I'm good! Lenke til kommentar
Baron Baron Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg nominerer Doctor Who. Who bør absolutt være med i en slik kåring. Hvilken av de? 2005-serien eller den gamle som foregikk på 60- til 80-tallet? Ah, vel, jeg bruker å tenke på begge som én serie, siden den nye serien er en fortsettelse og ikke en remake av den gamle. Lenke til kommentar
bas Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Merkelig at ingen har nominert The Shield (noe jeg altså herved gjør) Synes egentlig det skulle vært delt inn i kategorier da det er veldig vanskelig å velge mellom f.eks humor eller action, masse genialt i flere kategorier, kommer an på dagshumør. Ikke enkelt å velge mellom f.eks The Office og The Shield. Endret 29. desember 2009 av bas Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) snodig MAD MEN En fin serie som sikkert noen vil stemme på, men glemt å nominert EDIT: Daniel fikk meg til å tenke. Blues Brothers er dårlig Endret 29. desember 2009 av Wolowitz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 snodig MAD MEN Ikke min mening, men MÅ jo være med! Hvorfor MÅ en såpass ung serie være med i kåringen av tidenes beste tv-serie? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg