thamule Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 FRIENDS! Har ført til masse fin underholding opp gjennom åra på tv2. Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 "LOST" uten tvil. Aldri før har en serie engasjert / fascinert meg på et lignende nivå! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Weeds, Simpsons, X-files og Friends er lagt til listen. Lost er der fra før av. Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Agh! hehe.. lærer aldri å lese gjennom hele tråden! ;P Får nominere "Breaking Bad" jeg da! Super serie! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Breaking Bad er lagt til. Vil minne om at disse seriene ikke er på listen: Futurama Family Guy The Office Invader Zim MacGyver American Dad Deadwood Curb Your Enthusiasm Mad Men Buffy Lenke til kommentar
hean Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Breaking Bad er lagt til. Vil minne om at disse seriene ikke er på listen: Futurama Family Guy The Office Invader Zim MacGyver American Dad Deadwood Curb Your Enthusiasm Mad Men Buffy Hva med A-Team Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Family Guy! Åh, som jeg har kost meg ^^ Lenke til kommentar
thadon Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Generation Kill fortjener en nominasjon. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Hva med A-Team Er det en nominasjon (eller har du nominert før)? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg nominerer Hem till Midgård. Tviler på at mange her har sett den. Men tror ikke noen annen serie har gitt meg så mye latter. Den fortjener en nominasjon :b Lenke til kommentar
hean Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hva med A-Team Er det en nominasjon (eller har du nominert før)? Hehe, min er nok oppbrukt Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Dexter. Definitivt. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Dexter. Definitivt. Allerede nominert Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Synes Buffy er en serie som virkelig fortjener å bli nominert. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Dexter. Definitivt. Allerede nominert Tok meg ikke tid til å lese førsteposten. Antok det bare var å komme med dine favoritter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Er det for meget å spørre om hvorfor man velger akkurat den serien? Hvorfor er f.eks Chuck tidenes(TIDENES) tv-serie? Ikke din personlige favoritt,men den beste serien ever made. Jeg liker Chuck meget selv, men å påstå at det er tidenes serie blir drøyt spør du meg. Roots bør bli nominert,det er det nærmeste jeg kommer verdig vinner for øyeblikket. Dumt at jeg ikke kom på den serien når jeg nominerte istad. Endret 29. desember 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg nominerer Hem till Midgård.Tviler på at mange her har sett den. Men tror ikke noen annen serie har gitt meg så mye latter. Den fortjener en nominasjon :b Den har gitt OSS mye latter! haha Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Må si meg enig i at Chuck ikke er helt det jeg tenker på når det er snakk om tidenes serie. Ikke misforstå, jeg liker serien veldig godt, men den er egentlig for uorginal, og mangler visse kvaliteter og særpreg som mange av de nominerte seriene innholder. Nominerte Buffy siden den egentlig har gjort sjangeren sin til det den er i dag. Den fylt av minneverdige karaktere, badguys og gode plot. Det er mange serier vi ikke ville hatt gleden av å ha i dag, hvis det ikke denne serien hadde brutt grensene. Og selvfølgelig er det det at det er en virkelig fin serie. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Futurama! Det hadde vært close race med The Simpsons hvis de hadde endt det etter sesong 8. Dessverre fortsetter Al Jean & Co å dra The Simpsons lenger og lenger ned i søla. De vannærer den en gang gode serien. Futurama er min favoritt, akkurat passe story/humor innhold, spennende konsept de kan få massevis ut av og ikke minst... det returnerer i 2010 Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Macgyver,lett EDIT: Ops,var det kun en serie man kunne stemme på ? Endret 29. desember 2009 av spetwols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg