Gå til innhold

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie" [Nominasjonstråd]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men Band of Brothers og Generation Kill er jo miniserier. Derfor ikke i samme katogori som Dexter og andre normale tv-serier. Trådstarter gjør her en bommert.

Hadde du lest førstepost, hadde du sett at jeg har skrevet at jeg godtar miniserier. Hvis det er noen voldsomme argumenter imot dette, kan vi godt fjerne miniserier. Men jeg synes vi kan ta alt i alt. :)

Lenke til kommentar
Seinfeld.

 

Absolutt den beste serien innenfor komediesjangeren og har hatt enorm innflytelse på andre serier.

Ah, hadde glemt serien. Den fortjener absolutt å bli nominert.

 

Hvorfor er ikke Heroes i den nominerte listen ??? :dontgetit: Eneste serien som får tårer ut av meg!

Fordi den ikke har blitt nominert enda. Men jeg regner med at det var en nominasjon det, der?

 

Jeg nominerer Doctor Who. Who bør absolutt være med i en slik kåring.

Hvilken av de? 2005-serien eller den gamle som foregikk på 60- til 80-tallet?

 

-----

Førstepost oppdatert.

 

Få inn Simpsons og South Park da, folkens!

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Flott bruk av tøddler,Cyph! :)

Å velge tidenes serie uten å nevne Bland annet: Star Trek(Personlig ikke en fan), Gunsmoke(lengste serien ever,simpson hakk i hæl),familie sagaen de syv søstre(personlig fylle-klassiker) Mot i Brøstet(for oss nordmenn) Friends(er scrubs,two and a half men på lista,BØR egentlig Friends nomineres) er smått skammelig.

 

Man må ikke glemme at det er snakk om tidenes tv-serie,ikke årets. ;)

 

Personlig setter jeg Oz skremmende høyt på lista,så nominerer den(selv om sjansen at den serien vinner er marginal.)

 

Edit: Men fanken da, Fløyelsbøtte!

Jaja, da blir det Gunsmoke.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...