Filmvenn Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Men Band of Brothers og Generation Kill er jo miniserier. Derfor ikke i samme katogori som Dexter og andre normale tv-serier. Trådstarter gjør her en bommert. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg nominerer Home and Away fordi livet mitt ville vært tomt uten. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Men Band of Brothers og Generation Kill er jo miniserier. Derfor ikke i samme katogori som Dexter og andre normale tv-serier. Trådstarter gjør her en bommert. Hadde du lest førstepost, hadde du sett at jeg har skrevet at jeg godtar miniserier. Hvis det er noen voldsomme argumenter imot dette, kan vi godt fjerne miniserier. Men jeg synes vi kan ta alt i alt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Sopranos! uten tvil Hehe, 'bout time. Gode serier som ikke er blitt nominert: (for folk som ikke husker serier i farta) South Park Simspsons Futurama Family Guy The Big Bang Theory Black Books House M.D The Office UK/US Doctor Who Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Å veie miniserier opp mot normale serier blir jo feil uansett. Blir som å veie en gris opp mot ei okse, det er ikke det samme. EDIT: Nominerer Sons of Anarchy, siden Lost allerede er nominert. Endret 28. desember 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Prison Break a :O Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 How I Met Your Mother Lenke til kommentar
Baron Baron Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg nominerer Doctor Who. Who bør absolutt være med i en slik kåring. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Nominerer The big bang theory fordi den er utrolig morsom og det kommer fortsatt nye episoder så man har noe å glede seg til Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Seinfeld. Absolutt den beste serien innenfor komediesjangeren og har hatt enorm innflytelse på andre serier. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Nominerer Freaks And Geeks. En helt fantastisk og nostalgisk tv-serie. For meg er det den beste tv-serien of all time. Btw, førstemann til å nominere Beavis And Butt-Head er min forumfavoritt fra nå av Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hvorfor er ikke Heroes i den nominerte listen ??? Eneste serien som får tårer ut av meg! Lenke til kommentar
Raoul Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg nominerer: Carnivàle Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Seinfeld. Absolutt den beste serien innenfor komediesjangeren og har hatt enorm innflytelse på andre serier. Ah, hadde glemt serien. Den fortjener absolutt å bli nominert. Hvorfor er ikke Heroes i den nominerte listen ??? Eneste serien som får tårer ut av meg! Fordi den ikke har blitt nominert enda. Men jeg regner med at det var en nominasjon det, der? Jeg nominerer Doctor Who. Who bør absolutt være med i en slik kåring. Hvilken av de? 2005-serien eller den gamle som foregikk på 60- til 80-tallet? ----- Førstepost oppdatert. Få inn Simpsons og South Park da, folkens! Endret 28. desember 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Mr Carter Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Californication. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Min nominasjon står mellom Arrested Development og Oz. Da blir det Oz. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Flott bruk av tøddler,Cyph! Å velge tidenes serie uten å nevne Bland annet: Star Trek(Personlig ikke en fan), Gunsmoke(lengste serien ever,simpson hakk i hæl),familie sagaen de syv søstre(personlig fylle-klassiker) Mot i Brøstet(for oss nordmenn) Friends(er scrubs,two and a half men på lista,BØR egentlig Friends nomineres) er smått skammelig. Man må ikke glemme at det er snakk om tidenes tv-serie,ikke årets. Personlig setter jeg Oz skremmende høyt på lista,så nominerer den(selv om sjansen at den serien vinner er marginal.) Edit: Men fanken da, Fløyelsbøtte! Jaja, da blir det Gunsmoke. Endret 28. desember 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
9001 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Lett: Arrested Development Tidenes mest undervurderte serie, samtidig den beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg