DoktorBacon Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hvis True Blood er av-nominert så får vel jeg re-nominere den. Stilig serie. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Latias: Det er greit. Hvis True Blood er av-nominert så får vel jeg re-nominere den. Stilig serie. Ok good sir. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Takker. Veldig snilt av deg. Kudos til deg for å sette så mye arbeid i dette. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Da nominerer jeg "Death Note". Det er noe av det mest orginale jeg har sett og kombinert med heftig karakterutvikling så kan jeg bare ikke sjønne hvordan folk ikke kan like den. Skulle jeg nominert med hjertet ville nok valget falt på "Naruto", men siden begge burde være med i kåringen så velger jeg DN da Naruto har størst sjans for å bli nominert senere. Forresten, Planet Earth anyone...? 12 sider uten at den blir nemnt er jo helt latterlig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Death Note, Pokemon, One Piece og The Mentalist er lagt til. True Blood fjernet og lagt til på nytt. Bones, Traveler og The Adventures of Bronco County Jr. er ikke lagt til (alle tre på forrige side), fordi jeg vet ikke om det er nominasjoner eller oppfordringer (Og jeg gidder ikke sjekke hvem som har nominert, er nok jobb fra før av.) Dere må skrive hva det er. Endret 2. januar 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hm, nå som jeg er litt mer våken ser jeg at verken the OC, traveler eller one tree hill er på listen. Men den beste av disse seriene er the OC for min del, derfor velger jeg å bruke min nominasjon på the OC Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg nominerer Pushing Daisies! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Cypheron, har du bestemt deg for hvordan løpet legges opp med tanke på stemming. En stor eller flere små avstemninger som går mot en vinner? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Vel, jeg er egentlig litt usikker, men det beste forslaget tror jeg å ha en stor som tar bort de dårlige. Så trekkes de 10 beste videre til en finale, og den med flest stemmer da, vinner. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Vel, nå er min favorittserie Oz allerede nominert, så da vil jeg nominere That 70's Show. Rart(!) at den ikke er nominert fra før, hvertfall med tanke på hvilke andre serier folk har prestert å nominere. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Sons of Anarchy er allerede nominert men jeg ville valgt den. Så siden alle mine andre favoritter også er lagt til vil jeg nominere Rescue me Lenke til kommentar
MtnDew Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 *kremt* *kremt* hehe.. ..ikke alltid man har tid til noe mer enn og lese bittelitt.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Rescue Me er lagt til. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Har sett første sesong av Breaking Bad nå, og det må være en av de beste seriene jeg har sett. Synd den ikke får like mye oppmerksomhet som den fortjener. Kanskje den er for sær for folket? Endret 3. januar 2010 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
HValder Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Angel Skammeleg at True Blood i det heile tatt er på lista, hadde vore fullstendig lavmål for vampyrting i media, hadde det ikkje vore for Twilight (takk Gud at det ikkje er ein serie, ellers hadde den vel vore på lista den også). Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Det er aldri noe skammelig over at kvalitet er med på en toppliste Hvakder, Endret 3. januar 2010 av DoktorBacon Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Har sett første sesong av Breaking Bad nå, og det må være en av de beste seriene jeg har sett. Synd den ikke får like mye oppmerksomhet som den fortjener.Kanskje den er for sær for folket? Den er på lista da. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg tok bort Butthead, og la til Pokémon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg